Sunday, August 31, 2014

Hilangkan Parut Dengan Hanya Menggunakan Vitamin E!

Assalamualaikum..

Parut bekas apa pun, baik luka, jerawat, kurap, jahitan sebab pembedahan, sememangnya sangat merunsingkan. Risau ianya mencacatkan penampilan. Kalo tersembunyi tu, tak apalah sangat kan? Hihi.


Mencari penawar dan cara menghilangkan parut tidak sukar kerana banyak petua-petua tradisional yang boleh membantu menghilangkan parut. Namun cara yang paling cepat dan senang adalah dengan menggunakan Vitamin E Shaklee. Bagaimana Vitamin E Shaklee boleh membantu menghilangkan parut dengan cepat dan berkesan? Teruskan baca ya :)


Vitamin E Shaklee memang dikenali sebagai vitamin untuk kecantikan kulit. Vitamin E adalah vitamin larut lemak yang mempunyai kuasa antioksidan yang kuat dan merupakan sun block semulajadi untuk kulit yg mencegah kemusnahan kulit akibat UV, radiasi dan pencemaran. Secara amnya Vitamin E Shaklee membantu untuk melembapkan kulit dan memelihara sel-sel yang sentiasa terdedah dengan radikal bebas agar tidak rosak dan menyebabkan penuaan awal. Satu lagi kelebihan Vitamin E Shaklee adalah merawat parut tidak kira parut jerawat, parut akibat kemalangan atau parut disebabkan kulit sensitif. 



Kelebihan Vitamin E Shaklee berbanding yang lain adalah seperti berikut:


  • Vitamin E Shaklee terdiri daripada Vitamin E d-alpha tocopherol concentrate and d-alpha tocopheryl acetate selain lengkap dengan Selenium. Kenapa dengan selenium? Kerana vitamin E tanpa selenium adalah tidak sempurna, selenium membantu penyerapan vitamin E dengan lebih berkesan.
  • Vitamin E Shaklee didatangkan bersama dengan grape seed yang mana kelebihan grape seed ni mengandungi kuasa antioksidan 20x lebih hebat daripada vitamin E sahaja. Grape seed mengandungi OPC iaitu Oligomeric Proanthi Cyanidin membantu kulit lebih anjal dan awet muda. Grape seed juga bertindak sebagai anti kanser.

Cara mudah untuk hilangkan parut dengan Vitamin E Shaklee 

Pecahkan kapsul vitamin E dan sapu pada kawasan parut setiap malam sehingga dapat kesan yang diingini. Satu botol Vitamin E mengandungi 120 biji, hanya makan sebiji sehari, sebotol vitamin E mampu tahan sehingga 4 bulan penggunaan. Jimat dan berbaloi. 

Makan sebiji, sebiji lagi untuk buat masker, pelaburan yang memang berbaloi-baloi! Hihi.. In out, semua Vitamin E Shaklee tolong setelkan.. Tak percaya??

Mari kita tengok testimoni pengguna yang merawat kulit berparut dengan Vitamin E Shaklee.








Yang penting, kita amalkannya secara konsisten, barulah dapat melihat hasil yang lebih cepat :) 

Selain untuk menghilangkan parut, vitamin e mempunyai pelbagai fungsi dan manfaat lain. Untuk kulit awet muda, untuk mengatasi masalah kolesterol, memelihara jantung sihat. Dan tak lupa juga sangat baik untuk meningkatkan kesuburan terutamanya lelaki



Hubungi untuk konsultasi percuma & maklumat lanjut: 
--------------------------------------------------- 
Elda Malissa ✿Shaklee Independent Distributor [ ID No : 1063253 ] 
✎ PM : https://www.facebook.com/messages/healthybetteryou 
✆ Contact No | :016 303 1954 
✍ Blog: http://lovethepreciouslife.blogspot.com/ 
COD : Sekitar Sg. Petani, Seberang Jaya dan Permatang Pauh. 



No comments:

Post a Comment