Tuesday, October 21, 2014

Herb-lax Shaklee, Terbaik Untuk Mengatasi Sembelit Dan Kempiskan Perut

Herb-lax Shaklee, Terbaik Untuk Mengatasi Sembelit Dan Kempiskan Perut



Assalamualaikum..


Dah beberapa hari rasa tak puas membuang ni. Alahai, rindunya nak mula makan herb-lax semula, dah lama putus bekalan. Kenapalah saya tak restok2 lagi ni? Bukan mahal mana pun. RM53.75 untuk sebotol, 120 biji, tahan sehingga 4-7 bulan tau!

Saya ni memang ada masalah sembelit dari sejak bila pun tak tahulah exactly. Dari zaman remaja tu memang pasti. Membuang hanya sekali sahaja dalam tempoh 3 @ 4 hari. Seksanya bila sembelit! Antara punca saya sering sembelit adalah sebab kurang minum air masak. >_< Jujur ku akui (cewah), saya minum air masak kadang2 sehari satu cawan sahaja! Kalau dulu, minum air putih boleh buatkan saya rasa mual! Teruk tak teruk kan?

Alhamdulillah, kesedaran tu dah ada, tengah berusaha untuk menjayakan misi minum air 2.5-3 liter sehari. Namun setakat hari ini, masih gagal! Paling banyak saya boleh minum sehari hanya 1.5 liter atau lebih. Siap beli botol air yang ada sukatan air tu lagi. Hehe.

Bila tak makan herb-lax, saya mula mengalami sembelit semula. Bila minum air yang banyak, boleh lah membuang dalam selang masa 2 hari, (better than sebelum ni), tapi masih tak merasa puas seperti hasil pembersihan usus oleh herb-lax. Makan herb-lax sebelum tidur, esok pagi sudah pasti saya akan membuang! Dan paling best, perut akan terasa ringan dan kempis! Sebab tu saya selalu suggest herb-lax pada sesiapa yang nak kempiskan perut. :D Anda pasti tidak kecewa dengan hasilnya. Hihi.

Satu lagi yang best bila makan herb-lax adalah, angin2 terperangkap akan keluar semua! Siapa yang badan banyak angin tu, disyorkan sangat mencuba herb-lax ni. Terbaik dari ladang!







Hubungi untuk konsultasi percuma & maklumat lanjut: 
-------------------------------------------------- 
Elda Malissa 
✿Shaklee Independent Distributor [ ID No : 1063253 ] 
✎ PM : https://www.facebook.com/messages/healthybetteryou 
✆ Contact No | :016 303 1954 @ 0163031954 
✍ Blog: http://lovethepreciouslife.blogspot.com/ 
COD : Sekitar Sg. Petani, Seberang Jaya dan Permatang Pauh. 

 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **

**Kos penghantaran adalah RM10 untuk Semenanjung Malaysia dan RM20 untuk SABAH & SARAWAK. 

** Setelah anda membeli menerusi online, boleh lah menghubungi saya untuk mengetahui cara makan suplemen yang sesuai atau juga boleh lihat pada Jadual Makan di atas :) 

** Atau jika anda ingin menikmati diskaun sehingga 25%, boleh lah mendaftar sebagai ahli shaklee :) Baca sini (link) keistimewaan menjadi ahli :) 


No comments:

Post a Comment