Thursday, May 08, 2014

Khasiat ESP : Pasti Anda Jatuh Cinta

Khasiat ESP yang perlu anda tahu.

Dah tahu, mesti tak sabar nak dapatkan satu can!
=)
Nak dapatkan khasiat ESP, mai order dengan saya ^_^



8 sebab HOT kenapa perlu mengamalkan ESP!!


1. Untuk wanita yang ingin PREGNANT atau PLAN untuk PREGNANT : ESP pulihara dan pelihara rahim kita.

2. Untuk wanita yang SEDANG PREGNANT : ESP kuatkan rahim kita dan bantu pembentukan otot bayi. Protein kan bagus untuk tumbesaran.

3. Untuk wanita yang MENYUSU : ESP bantu PENYUSUAN. Bila kita cukup protein, means kita cukup tenaga. Susu pun berkhasiat.

4. Untuk sesiapa yang nak STABILKAN HORMON : ESP mengandungi kacang soya, yang kaya dengan isoflavon, ia bantu memulihkan hormon wanita. Keluarkan darah kotor dan gantikan protein yang diperlukan.

5. Untuk sesiapa yang mahu KURUS : ESP buat kita rasa kenyang. Nafsu makan kurang. Tengok makanan pon sebelah mata je.

6. Untuk sesiapa yang INGIN KEKAL SIHAT : ESP beri ketahanan badan dan pelengkap nutrient dalam badan kita. Bila semuanya cukup, haruslah boleh lawan penyakit yang datang, insyaAllah.

7. Untuk sesiapa yang nak CANTIK : ESP buat kulit kita anjal, jadi gebu dan lebih cerah. Nampak berseri gitu. Bila dah cantik, tak perlu la nak tempek make up tebal-tebal kan. Natural Beauty

8. Untuk sesiapa yang bercadang untuk PUASA : Puasa nak dekat dah nie! Ganti habis ke belum?? ESP bekalkan tenaga, jadi walaupun puasa kita tak rasa lemah.



** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease ** 

Hubungi saya : Elda Malissa Sangit
FB : https://www.facebook.com/eldamalissa 

FanPage: https://www.facebook.com/healthybetteryou 
Email: mylovehds@gmail.com 
Contact: 0163031954 
COD area: Sg.Petani dan Permatang Pauh & Seberang jaya

No comments:

Post a Comment