Wednesday, October 01, 2014

Promosi : ESP Promosi Sekali Lagi Dalam Masa Tak Sampai Setahun!

Promosi : ESP Promosi Sekali Lagi Dalam Masa Tak Sampai Setahun!



Assalamualaikum..


Selamat datang Oktober!


Bulan pertama kali saya memulakan bisnes online produk kesihatan yang terkenal, iaitu Shaklee. Syukur alhamdulillah.. Saya masih bertahan. Bukan duit sangat yang dicari, (walaupun berazam untuk berjaya hingga ke peringkat tertinggi dalam Shaklee) tapi kepuasan bila dapat membantu insan-insan lain mengenali Shaklee dan meningkatkan tahap kesihatan mereka. InsyaAllah, akan tetap konsisten berkongsi kebaikan bersama-sama rakyat Malaysia dia luar sana :)

Produk promosi bulan ni memang istimewa! Kalau tak istimewa, masakan dijulang sebagai produk HOT SELLER Shaklee. Masakan dalam masa setahun (2014) sahaja, diadakan 2 kali promosi untuk produk ni! Masakan produk ni adalah merupakan yang pertama sekali saya cuba dari banyak-banyak produk shaklee yang lain untuk membantu penyusuan susu ibu buat anak bongsu saya.

Apakah barang Shaklee yang tengah promosi sekarang ni??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Taraaa...


Artis kita untuk bulan Oktober! Miss ESP! =)


Mengapa ESP ni dijulang sebagai HOT SELLER @ NO 1 product?
Mengapa orang berebut-rebut mendapatkan ESP ni? Terlebih lagi semasa promosi ni? Haaa.. Jom kita cek!


1. Untuk wanita yang ingin PREGNANT atau PLAN untuk PREGNANT : ESP pulihara dan pelihara rahim kita.

2. Untuk wanita yang SEDANG PREGNANT : ESP kuatkan rahim kita dan bantu pembentukan otot bayi. Protein kan bagus untuk tumbesaran.

3. Untuk wanita yang MENYUSU : ESP bantu PENYUSUAN. Bila kita cukup protein, means kita cukup tenaga. Susu pun berkhasiat.

4. Untuk sesiapa yang nak STABILKAN HORMON : ESP mengandungi kacang soya, yang kaya dengan isoflavon, ia bantu memulihkan hormon wanita. Keluarkan darah kotor dan gantikan protein yang diperlukan.

5. Untuk sesiapa yang mahu KURUS : ESP buat kita rasa kenyang. Nafsu makan kurang. Tengok makanan pon sebelah mata je.

6. Untuk sesiapa yang INGIN KEKAL SIHAT : ESP beri ketahanan badan dan pelengkap nutrient dalam badan kita. Bila semuanya cukup, haruslah boleh lawan penyakit yang datang, insyaAllah.

7. Untuk sesiapa yang nak CANTIK : ESP buat kulit kita anjal, jadi gebu dan lebih cerah. Nampak berseri gitu. Bila dah cantik, tak perlu la nak tempek make up tebal-tebal kan. Natural Beauty. Jerawat beransur hilang, parut semakin pudar! 


8. Untuk sesiapa yang dalam proses PEMULIHAN : ESP membantu membentuk sel-sel baru dalam badan. ESP terbaik untuk individu yang baru lepas menjalani pembedahan.



Di entry lain saya akan kongsikan apa yang menjadikan ESP Shaklee ni terlalu istimewa? Memang HOT yang amat sangat produk ni. Kebaikan dan keburukan soya ni masih menjadi topik hangat perdebatan antara saintis dunia. ESP Shaklee adalah dihasilkan daripada Non GMO Soy (Non Genetic Modified Origin). Ianya soya yang terbukti selamat selama mana anda tidak mengambilnya secara berlebihan.





Hubungi untuk konsultasi percuma & maklumat lanjut: 
--------------------------------------------------- 
 Elda Malissa 
 ✿Shaklee Independent Distributor [ ID No : 1063253 ] 
 ✎ PM : https://www.facebook.com/messages/healthybetteryou 
 ✆ Contact No | :016 303 1954 @ 0163031954 
 ✍ Blog: http://lovethepreciouslife.blogspot.com/ 
 COD : Sekitar Sg. Petani, Seberang Jaya dan Permatang Pauh. 

 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **


**Kos penghantaran adalah RM10 untuk Semenanjung Malaysia dan RM20 untuk SABAH & SARAWAK. 

** Setelah anda membeli menerusi online, boleh lah menghubungi saya untuk mengetahui cara makan suplemen yang sesuai atau juga boleh lihat pada Jadual Makan di atas :) 

** Atau jika anda ingin menikmati diskaun sehingga 25%, boleh lah mendaftar sebagai ahli shaklee :) Baca sini (link) keistimewaan menjadi ahli :) 

No comments:

Post a Comment