Friday, April 18, 2014

Herblax Shaklee Mengatasi Masalah Sembelit

Assalamualaikum..
Selamat hari Jumaat :)
Antara amalan-amalan mulia di hari Jumaat adalah membaca Surah Al-Kahfi.. Jadi, jangan lupa ya, recite this surah.. Banyak pahala boleh dikutip :)



Ok, entry hari ni nak kongsi mengenai kehebatan produk laris Shaklee ni.. Sebelum ni, produk ni dah out of stock seluruh Malaysia dalam 6 bulan! Bila restock semula, sekejap sahaja, tak sampai 2 minggu dah habis stok semula! Hihi.. Hebat kan?


Herblax sangat lah membantu dalam mengatasi masalah sembelit saya. Saya memang jenis susah membuang semenjak dari bila saya pun tak ingat, dari kecil lagi lah agaknya.. ;p Membuang hanya selepas tiga hingga empat hari sekali! Seksa kan? Berapa banyak toksin dalam badan saya yang terkumpul dari segala makanan yang saya baham (ok, gelojoh sangat bunyinya!). Haha.. Sebelum kenal herblax, memang saya seksa sangat nak membuang. Saya akan duduk termenung (baca brainstorming yer..hihi) dalam bilik kecil tu at least 10-30mins.. Kadang-kadang keluar semula tanpa hasil pun =p


Ok, banyak merepek dah saya ni.. Tapi, itulah kisah saya sebagai seorang yang punya masalah sembelit ni.. hihi.. Dah kenal herblax yang hebat, memang best! Saya membuang tanpa masalah lagi.. Hanya telan 4 biji herblax sebelum tidur, esok pagi, confirm akan membuang.. Yang bestnya, masuk kurang 5 minit dah setel.. Sangat-sangat melegakan =) Tiada lagi keluar dari bilik kecil dengan perasaan tidak puas hati, melainkan dengan perasaan puas hati dan happy sambil mengusap-usap perut yang dah kempis.. Ekekeke.. Tak percaya?? Cubalah!


Jom tengok kebaikan herblax ni dalam menjaga dan membersihkan usus kita :)

Manfaat utama Herblax adalah:

  • Membersihkan najis yang tersekat
  • Merangsang usus untuk mempercepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan dalam tubuh kita
  • Membantu masalah sembelit
  • Tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi pergerakan usus (natural bowel movement) dan secara langsung membantu masalah sembelit
  • Mengempiskan perut
  • Membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut. Sesuai di ambil seperti biasa atau dicampurkan dalam air panas, sebagai minuman teh herba

Siapa perlu amalkan Herb-lax ni?  

  • mereka yang merupakan pengamal tegar ubat tahan sakit
  • Mereka yang mengalami masalah sembelit, perkumuhan yang kurang lancar dan yang banyak jerawat.
  • Pesakit gout
  • Mereka yang ingin membersihkan usus terutama sekali mereka yang baru berjinak-jinak dengan supplemen. 

Selepas badan dah buat proses detoksifikasi, usus akan menjadi lebih bersih dan sihat. Penyerapan supplemen akan lebih cepat dan berkesan. 


Hubungi saya:
Contact: 0163031954
COD area: Sg.Petani dan Permatang Pauh & Seberang jaya 

No comments:

Post a Comment