Saturday, June 07, 2014

Berkat Kesabaran Maintain Dengan Shaklee ~ [Testimoni]

~Testimoni~ Berkat Kesabaran Maintain Dengan Shaklee 


Assalamualaikum!!

Hari ini entry ringkas jer. 
Masa terlalu mencemburui saya ;p
Anak-anak yang sentiasa perlu diberi perhatian >_< 
Sementara both princesses masih tidoq, baiklah saya update blog dengan testimoni pengguna Shaklee yang telah berjaya merawat keadaan jerawat yang agak kronik lah pada saya. Jerawat kalo yang jenis berbiji-biji merah dan timbul ni, pada saya ianya adalah kelas kronik dah!

Mari baca testimoni dari beliau :)

"Salam, setelah sekian lama...sy dah bersedia nak share testimoni diri sendiri..ehem malu pun ada..Pic before taken masa May 2012, baru start amik Set B..teruk sangat muka..merah dan bengkak2..jerawat on and off...bila period lagi la kuar mcm buh baja...

Berkat kesabaran, saya nak maintain dengan Shaklee juga..so saya maintain dengan Vit B Complex, Vit C, Vitalea, Alfalfa, ESP utk kulit. Supplement lain sy amik Omega dan Oste...pada saya Alfalfa yg paling banyak membantu sy dr segi jerawat dan alahan pada makanan laut...kebaikan lain, bab lawas jgn cakap la, ekzema pn settle.." MS Sharina"





Secara ringkas manfaat setiap vitamin yang MS SHarina amalkan sehingga kulit mukanya bebas jerawat dan menjadi cantik begitu sekali :)

  • ESP - Adalah sumber protein tulen yang membekalkan asid amino penting yang merangsang pembentukan semula kulit dan otot. ESP juga dikenali sebagai agen anti-penuaan, mengembalikan radian kulit, percepatkan penyembuhan luka dan memgurangkan kesan parut.
  • B Complex - Membantu mengelakkan pigmentasi pada kulit, menjaga pembentukan dan kesihatan kulit di samping melembapkan kulit dan mengurangkan jerawat.
  • Alfalfa  Complex - Fungsi utamanya adalah menghilangkan toksin dari badan. Apabila badan bebas dari toksin, maka penyerapan nutrisi berlaku dengan lebih baik dan optimum. Hasilnya, kulit akan menjadi lebih cantik :)
  • Vita- Lea - Merupakan pelengkapan nutrisi. Vita-lea menyediakan asas nutrisi bagi memastikan sel hidup, pertumbuhan sel baru, membantu proses pembesaran, pertumbuhan rambut, otot, kulit, kuku dan hormon.
  • SR Vita C - Ambil vitamin C setiap hari untuk kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukan pigmen. 


Ingin merawat jerawat yang mencelakan penampilan?

Hubungi untuk konsultasi percuma & maklumat lanjut:
---------------------------------------------------
Elda Malissa 
✿Shaklee Independent Distributor [ ID No : 1063253 ]
✎ PM : https://www.facebook.com/messages/healthybetteryou
✆ Contact No | :016 303 1954
✍ Blog: http://lovethepreciouslife.blogspot.com/

COD : Sekitar Sg. Petani, Seberang Jaya dan Permatang Pauh.


 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **

No comments:

Post a Comment