Tuesday, August 12, 2014

Kekal Langsing Dengan Omega Guard

Assalamualaikum...

Pening amalkan macam-macam ubat kurus, tapi badan masih macam tak surut-surut pun!
Makan ubat kurus, bila berhenti, gemuk balik!??
Mesti stress kan?

Selalu mesti fikir, ok, berat aku dah turun dah, boleh berhenti makan dah ubat ni sebab takda point aku nak makan dah. Takda manfaat lain pada tubuh selain membantu kurus.
Hehe.
Chopss! Ada ka jenis ubat kurus macam tu? Saya pun tak tahu. Hehe.. Saya terlalu busy mempelajari tentang produk Shaklee sahaja. :D (tak baik kondem produk orang lain, lebih baik fokus mencari kebaikan produk kita sendiri dan berkongsi kebaikannya dengan orang lain :))

Kekal langsing dan kurus dengan Omega?

Bercerita pasal badan langsing, kurus dan cantik ni, mata yang mengantuk pun boleh terbeliak sebab eksaited nak tahu tips untuk kurus kan? Lagi-lagi selepas beranak pinak, susah nak ada me-time untuk bersenam, keluar berjoging. :D

Ni nak cerita mengenai Omega Guard Shaklee ni. Bagaimana ia membantu para wanita khususnya untuk kekal langsing menawan walau selepas beranak dan beranak :) Dengan senaman yang minimum sekalipun, anda mampu menurunkan berat badan dengan Omega Guard!

Antara manfaat utama Omega Guard adalah untuk mencegah penyakit saluran darah dan strok. Di mana, DHA dan EPA yang terkandung dalam Omega Guard boleh menentang thrombosis, tekanan darah tinggi yang lebih rendah dan kepekatan darah. Selain melincirkan saluran darah, dan peredaran darah yang normal, ia juga merendahkan kolesterol, menghindar pembekuan darah dalam badan, membantu mengekalkan tahap kesihatan trigliserida dan kolesterol LDL, mengawal masalah obesiti, dan membantu mengurangkan risiko penyakit jantung.

Jadi, bagaimana Omega Guard yang kita tahu terhasil dari minyak ikan ini boleh membantu menurunkan berat badan atau lebih sedap pada pendengaran telinga kita, kekal kurus dan langsing? ;) 

Omega Guard yang mengandungi Omega-3 Fatty Acids mempengaruhi pelbagai jenis hormone yang dihasilkan oleh badan termasuk LEPTIN yang merupakan hormone yang penting dalam pengawalan selera makan dan metabolisme. Ianya dihasilkan daripada lemak di dalam badan. Leptin akan menghantar signal kepada otak untuk mengehadkan rasa lapar. Ingat! SEMAKIN RENDAH PARAS LEPTIN, SEMAKIN CEPAT ANDA AKAN BERASA LAPAR.

Menurut satu kajian di the University of Navarra of Pamplona, Spain, Omega-3 Fatty Acids secara langsung dapat mengurangkan selera makan hasil kesannya terhadap tahap kelaparan seorang manusia. Ianya berkait rapat dengan PENINGKATAN PARAS LEPTIN di dalam badan. Subjek kajian bagi satu kes kajian yang diterbitkan dalam “Appetite” tahun 2008 telah mengambil diet tinggi dengan Omega-3 Fatty Acids dan menunjukkan yang mereka kurang berasa lapar semasa dalam proses diet. Mengawal rasa lapar adalah salah satu kunci untuk berjaya dalam diet. Sumber : Livestrong


"Fish oil supplements may help overweight people and people with high blood pressure to lose weight, according to the National Institutes of Health. Omega-3 fatty acids or polyunsaturated fatty acids, are found in fish oil. They are considered essential to your diet because your body can’t make them." 

http://www.livestrong.com/article/276633-omega-3-fats-weight-loss/






Testimoni K Shaz yang tak tahu pun Omega Guard boleh menurunkan berat badan dan telah membantu beliau untuk mengekalkan berat badan walau selepas beranak pinak :) Hihi..
Agak-agak tubuh orang dengan berat 47 kg ni besar mana yer? Mestilah slim melim kan? Tak mau ke badan camtu? Namun, apa-apa pun bersyukur badan kita sihat walau apapun saiz :)


Order Omega Guard melalui online dan bayar menggunakan kredit / debit kad :)
.
.



**Kos penghantaran adalah RM10 untuk Semenanjung Malaysia dan RM20 untuk SABAH & SARAWAK. 

** Setelah anda membeli menerusi online, boleh lah menghubungi saya untuk mengetahui cara makan suplemen yang sesuai atau juga boleh lihat pada Jadual Makan di atas :) 

** Atau jika anda ingin menikmati diskaun sehingga 25%, boleh lah mendaftar sebagai ahli shaklee :) Baca sini (link) keistimewaan menjadi ahli :) 

Hubungi untuk konsultasi percuma & maklumat lanjut: 
--------------------------------------------------- 
Elda Malissa 
✿Shaklee Independent Distributor [ ID No : 1063253 ] 
✎ PM : https://www.facebook.com/messages/healthybetteryou 
✆ Contact No | :016 303 1954 @ 0163031954 
✍ Blog: http://lovethepreciouslife.blogspot.com/
COD : Sekitar Sg. Petani, Seberang Jaya dan Permatang Pauh.

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **

No comments:

Post a Comment