Thursday, August 14, 2014

Rahsia CoQ10 untuk kesuburan suami isteri

Assalamualaikum..

Teringat semasa awal perkahwinan saya dulu. Saya memang tak mau menunggu untuk mendapatkan cahaya mata. Cepat lagi bagus! Yelah, saya kan sangat suka dengan baby :) Tapi, suami saya kata nanti-nanti lah kot. Tak perlu cepat sangat >_< Haha. Tapi, dia tak menolak keinginan saya nak anak cepat. Namun, saya tak bunting pelamin pun. Haha. Selepas 3 bulan lebih usia perkahwinan, barulah saya disahkan mengandung :) Alhamdulillah. Tak pasti reaksi sebenar suami macam mana masa mula-mula dapat tahu. Sebab dia macam separuh percaya dan seperti tak berapa nak excited. Hmm.. Dia memang jenis cool ja, mungkin dia memang happy, tapi tak mau tunjuk. Hihi. ;p

Comel sangat kan baby ni? Imej pinjam dari en. Gugel

Mempunyai cahaya mata memang impian setiap pasangan kan? Apabila belum berpeluang mempunyai cahaya mata adakalanya memberi tekanan pada pasangan. Tetapi ada berita baik untuk anda jika mahu terus mencuba.

Berita baik! Pernah dengar CoQ10? Rahsia CoQ10 sangatlah banyak tetapi kali ini saya ingin mengupas keberkesanannya dalam meningkatkan kesuburan. Bukan hanya pada lelaki sahaja tetapi juga pada wanita. 

Rahsia CoQ10 untuk kesuburan suami isteri


Rahsia COQ10? Ianya memang boleh dihasilkan oleh badan tetapi akan mula berkurangan apabila usia semakin meningkat. Atau juga boleh berkurang dengan pengambilan ubat-ubatan seperti ubat darah tinggi.

KHASIAT COQ10 UTK KESUBURAN WANITA:

CoQ10 dapat meningkatkan kesihatan telur dan KUALITI TELUR terutama pada wanita berusia.

KHASIAT COQ10 UNTUK KESUBURAN LELAKI:

Meningkatkan sperm count dan motility sperm. Ini bermakna ia boleh membantu mendapatkan sperma yang sihat untuk memastikan kesuburan di tahap maksimum.

Masih kabur lagi? Apa kaitan CoQ10 dengan kesuburan? Memandangkan CoQ10 asalnya boleh dihasilkan oleh badan, tetapi akan berkurang bila usia semakin meningkat. CoQ10 ini boleh memberi tenaga kepada sel. Dan ia boleh dijumpai dalam organ-organ yang perlu bekerja keras seperti jantung, hati, buah pinggang dan pankreas. Proses pengeluaran telur, ovulasi dan perkembangan embrio memerlukan banyak tenaga. Jika tenaga ini tidak mencukupi maka ia mengganggu proses kesuburan itu sendiri.


"This theory is supported by positive findings in Canadian research conducted in 2009 that showed test group subjects given CoQ10 supplementation produced more and better quality eggs, recorded higher pregnancy rates and gave birth to larger offspring than those who did not receive CoQ10."


credit







Ingin membeli CoQHealth Plus melalui online dan bayar menggunakan kredit/debit kad, tekan gambar di bawah yer :)
.
.



(boleh rujuk sini cara-cara order menggunakan sistem online :))



** Kos penghantaran adalah RM10 untuk Semenanjung Malaysia dan RM20 untuk SABAH & SARAWAK. 

** Setelah anda membeli menerusi online, boleh lah menghubungi saya untuk mengetahui cara makan suplemen yang sesuai atau juga boleh lihat pada Jadual Makan di atas :) 

** Atau jika anda ingin menikmati diskaun sehingga 25%, boleh lah mendaftar sebagai ahli shaklee :) Baca sini (link) keistimewaan menjadi ahli :) 


Hubungi untuk konsultasi percuma & maklumat lanjut
--------------------------------------------------- 
Elda Malissa 
✿Shaklee Independent Distributor [ ID No : 1063253 ] 
✎ PM : https://www.facebook.com/messages/healthybetteryou 
✆ Contact No | :016 303 1954 @ 0163031954 
✍ Blog: http://lovethepreciouslife.blogspot.com/ 
COD : Sekitar Sg. Petani, Seberang Jaya dan Permatang Pauh. 

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **


No comments:

Post a Comment