Thursday, August 21, 2014

Pengedar Sah Shaklee Bandar Puteri Jaya

Assalamualaikum..

Sekarang ini kesedaran orang ramai akan kepentingan pengambilan dan pengamalan makanan tambahan semakin bertambah baik dan memberangsangkan. Maka semakin ramai orang mencari produk shaklee dan ia bagaikan fenomena! Semua orang berebut nak mencuba shaklee kerana sudah terbukti ianya memang berkesan. Yelah takkan tak berkesan kalau beribu-ribu ujian dibuat sebelum sesuatu produk dikeluarkan.

Hari ini saya ingin membuat hebahan sikit. Bukan hebahan penting pun tapi agak pentinglah pada sesiapa yang mencari pengedar shaklee area Bandar Puteri Jaya, Sungai Petani kan.

Hensem abg posmen ni kan? Saya comel lagi =p

Ada setengah orang malas nak pos ni leceh, kalau boleh nak barang sampai depan mata. Jadi inilah masanya untuk anda yang tercari-cari pengedar di Sungai Petani. Apa yang bestnya membeli atau membuat tempahan daripada pengedar sah Shaklee di sekitar anda adalah, anda boleh memilih untuk penghantaran terus ke rumah anda by hand. Bila COD (cash on delivery), maksudnya, anda boleh jimat wang pos dan juga boleh mendapatkan consultation cara pemakanan/penggunaan produk yang betul dan lebih jelas! Selain boleh mendapat tips yang eksklusif. Terbaikkan service begitu :) Hehe..




Jadi pada mereka yang tercari-cari Shaklee Independant Distributor (SID) yang sah area Bandar Puteri Jaya, Bandar Utama, Seri Astana, Sungai Petani ni, apa tunggu lagi, silalah hubungi saya seperti maklumat di bawah. InsyaAllah saya sentiasa available kerana sekarang saya sudah bebas dari ikatan kerja, sudah menjadi surirumah yang bekerja dari rumah. Sambil-sambil hantar produk kalau anda ingin tahu apa kaedah dan bestnya bisnes ini bolehlah kita ambil sedikit masa.

Tapi jangan silap faham, saya takkan datang rumah anda untuk berceramah atau buat demo :)
Kerana apa? Kerana saya pengedar shaklee online :) I love online biz lebih dari segalanya.
Jom order:)


Jika anda ingin menikmati diskaun sehingga 25%, boleh lah mendaftar sebagai ahli shaklee :) Baca sini (link) keistimewaan menjadi ahli :) 


Hubungi untuk konsultasi percuma & maklumat lanjut
--------------------------------------------------- 
Elda Malissa 
✿Shaklee Independent Distributor [ ID No : 1063253 ] 
✎ PM : https://www.facebook.com/messages/healthybetteryou 
✆ Contact No | :016 303 1954 @ 0163031954 
✍ Blog: http://lovethepreciouslife.blogspot.com/ 
COD : Sekitar Sg. Petani, Seberang Jaya dan Permatang Pauh. 


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **

1 comment:

  1. Saya SID yang sah boleh COD sekitar Bandar Puteri Jaya, Bandar Utama, Bandar Perdana, Seri Astana :) Jom ORDER!

    ReplyDelete