Saturday, September 27, 2014

Cara Paling Mudah Ketahui Waktu Subur. Vitamin Untuk Haid Normal

Cara Paling Mudah Ketahui Waktu Subur. Vitamin Untuk Haid Normal



Assalamualaikum..


Semalam kita dah belajar cara kira waktu subur, di mana pengetahuan tentang waktu subur amat penting untuk meningkatkan peluang anda untuk hamil. Tetapi, kadang-kadang kita selalu miss count last period kita kan? Kalau anda seorang jenis yang teratur, magament tip top, mesti boleh catit kitaran haid secara konsisten. Hihi. Kalau jenis saya, memang main ingat macam tu sahaja lah, konon-konon nak asah ketajaman otak lah. Tapi, sebagai seorang yang jenis kelam kelibut, memang senang lah lost counf. Hehe.

Tapi, sebenarnya anda boleh catit kitaran haid anda dengan lebih mudah, iaitu dengan menggunakan aplikasi dalam telefon pintar anda (smart phone ~ pakai hentam ja translate). Dalam zaman sekarang ni, teknologi semakin canggih dan memudahkan kita sebagai pengguna. Pelbagai aplikasi boleh dimuat turun ke dalam telefon anda.  Aplikasi yang anda boleh guna untuk mencatit kitaran period anda ialah:

1. My Calendar


2. Period tracker


3.My days



Memang mudah sangat menggunakan aplikasi ni. Apa anda perlu buat hanya key in sahaja hari pertama dan hari terakhir haid anda. Lakukan setiap bulan, untuk dapatkan kitaran normal anda. Istimewa tentang aplikasi ni, ianya bukan sahaja merekodkan haid anda, juga boleh memberikan panduan bila ovulasi berlaku. Anda juga diberitahu tentang waktu subur untuk meningkatkan peluang hamil atau mencegah kehamilan. 

Aplikasi ni percuma sahaja. Apa yang perlu anda ada untuk muat turun aplikasi ni adalah smart phone dan internet connection. :D

Vitamin Shaklee untuk stabilkan hormon dan kitaran haid normal.


Kitaran anda tidak teratur? Kadang-kadang datang, kadang-kadang berbulan baru datang. Keadaan ini memang menyukarkan anda untuk menentukan hari subur anda. Cubalah GLA Complex Shaklee. Ianya ternyata telah membantu ramai wanita mendapatkan kitaran haid yang normal, dan akhirnya berjaya mengandung/hamil. 


GLA Complex merupakan suplemen wajib untuk wanita yang sedang mencuba untuk hamil. Ia mampu mengawal dan mengatur ketidakstabilan hormon wanita sebagai langkah utama untuk menggalakkan kesuburan. Ia juga mampu mengecutkan cyst dalam rahim wanita yang boleh menghalang proses kehamilan. GLA complex membantu tubuh menghasilkan 'cecair kesuburan'. 'Cecair kesuburan' ini memberi 'ruang' untuk sperma terus hidup hingga 5 hari.



Hubungi untuk konsultasi percuma & maklumat lanjut: 
--------------------------------------------------- 
 Elda Malissa ✿Shaklee Independent Distributor [ ID No : 1063253 ] 
 ✎ PM : https://www.facebook.com/messages/healthybetteryou 
 ✆ Contact No | :016 303 1954 @ 0163031954 
 ✍ Blog: http://lovethepreciouslife.blogspot.com/ 
 COD : Sekitar Sg. Petani, Seberang Jaya dan Permatang Pauh. 

 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **

**Kos penghantaran adalah RM10 untuk Semenanjung Malaysia dan RM20 untuk SABAH & SARAWAK. 

** Setelah anda membeli menerusi online, boleh lah menghubungi saya untuk mengetahui cara makan suplemen yang sesuai atau juga boleh lihat pada Jadual Makan di atas :) 

** Atau jika anda ingin menikmati diskaun sehingga 25%, boleh lah mendaftar sebagai ahli shaklee :) Baca sini (link) keistimewaan menjadi ahli :) 


No comments:

Post a Comment