Monday, October 06, 2014

Garlic Shaklee Antibiotik Semulajadi, Melegakan Alahan Pada Makanan Laut.




Assalamualaikum..

Manusia diciptakan rambut sama hitam, tapi hati lain-lain. J

Tak ada kaitan dengan hati pun untuk entry ni. Hehe

Tapi, nak cerita tentang nikmat sihat dan kekayaan. ^___^

Masa belajar dahulu, pensyarah saya ada bercerita mengenai seorang sahabat beliau. Orangnya berjaya dalam perniagaan. Orang bisnes ni banyaknya duit tu tak yah cakap lah kan. Memang tak ada masalah kewangan lah. Tapi, sedihnya, beliau hilang satu nikmat, iaitu nikmat sihat. Beliau tak boleh makan sembarangan sebab mempunyai alahan yang severe juga terhadap daging dan makanan laut, hanya boleh makan makanan tertentu sahaja. 

Allah itu maha hebat dalam menciptakan manusia. Siapa kita untuk mempersoalkan kan?

Antara nikmat kekayaan dan sihat, yang mana anda pilih? Saya pilih keduanya! ^__^
InsyaAllah, dengan vitamin semulajadi Shaklee akan membantu saya untuk hidup sihat dan kejayaan dalam bisnes Shaklee akan merealisasikan impian saya menjadi muslimah yang kaya. (Ameen.. Semoga dipermudahkan)

Bercakap tentang alahan, ianya boleh berlaku kepada sesiapa saja pada bila-bila masa. Sehingga kini tiada siapa tahu bagaimana seseorang itu boleh alah kepada sesuatu benda secara tiba-tiba.


Kajian mendapati, ramai di kalangan orang dewasa alah terhadap makanan, ubat-ubatan, gigitan serangga dan senaman. Manakala kebanyakan kanak-kanak pula mengalami alahan terhadap makanan. Jenis makanan yang boleh mendatangkan alahan juga pelbagai, tetapi secara umumnya ia makanan kaya protein seperti makanan laut, telur dan kekacang.





Sesiapa ada alahan, anda boleh mencuba Garlic Complex untuk mengatasi masalah kegatalan sebab alahan tersebut.

Bagaimana Garlic boleh membantu mengatasi alergik?

Garlic Complex ini berfungsi sebagai antibiotik. Keistimewaannya, ianya adalah antibiotik yang semulajadi dan tentunya selamat diamalkan. Ia selamat untuk kegunaan jangka masa panjang untuk mempertingkatkan system imun tubuhmenghalang alergi, penyakit berjangkit seperti selsema, kulat, kuman, virus dan yis candida.






Cadangan pemakanan @ dos untuk menghalang radang dan alergi, ambil 2 kali sehari, 2 tablet setiap kali.

Untuk ketahui cara mengenali dan menangani alahan, boleh lah rujuk artikel ni >> Kenali dan Tangani Alahan Dengan Berkesan.



Ingin membeli Garlic Complex secara online dan bayar menggunakan kad kredit @ debit, sila klik gambar di bawah yer :) 



(boleh rujuk sini cara-cara order menggunakan sistem online :))


**Kos penghantaran adalah RM10 untuk Semenanjung Malaysia dan RM20 untuk SABAH & SARAWAK. ** Setelah anda membeli menerusi online, boleh lah menghubungi saya untuk mengetahui cara makan suplemen yang sesuai atau juga boleh lihat pada Jadual Makan di atas :) ** Atau jika anda ingin menikmati diskaun sehingga 25%, boleh lah mendaftar sebagai ahli shaklee :) Baca sini (link) keistimewaan menjadi ahli :) Hubungi untuk konsultasi percuma & maklumat lanjut: --------------------------------------------------- Elda Malissa ✿Shaklee Independent Distributor [ ID No : 1063253 ] ✎ PM : https://www.facebook.com/messages/healthybetteryou ✆ Contact No | :016 303 1954 @ 0163031954 ✍ Blog: http://lovethepreciouslife.blogspot.com/ COD : Sekitar Sg. Petani, Seberang Jaya dan Permatang Pauh. ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **

No comments:

Post a Comment