Sunday, October 05, 2014

Promosi ESP: Kenapa ESP Menjadi Produk Terlajak Laris?

Promosi ESP: Kenapa ESP Menjadi Produk Terlajak Laris?


Assalamualaikum..




Masih ingin me'war-war'kan tentang PROMOSI OKTOBER ni, sebab jika maklumat tidak sampai, anda tidak akan tahu betapa hebatnya minuman kaya Protein Shaklee ni, anda tidak akan tahu faedah dan manfaat ESP ni, anda tidak akan tahu bahawa soya ESP adalah tidak sama dengan soya yang dijual di pasaran, dan paling rugi jika anda tidak tahu, maka anda akan melepaskan peluang untuk membuat penjimatan berganda bulan ini!



KENAPA ESP TERLAJAK LARIS NI?


Jom kenali ESP terlebih dahulu. 

■ ESP merupakan sumber Protein Lengkap dengan 9 asid amino penting yang tidak boleh dihasilkan oleh badan dan sukar diperolehi dari diet seharian.

■ ESP dihasilkan berasaskan tumbuhan (Non GMO soy) yang semulajadi rendah lemak dan bebas kolesterol.


■ ESP terbukti secara klinikal dapat mengekalkan tenaga berjam-jam lamanya untuk kehidupan yang aktif.


■ ESP mengandungi 5 vitamin B, 2 mineral dan 8 gram karbohidratuntuk tenaga.


■ ESP tiada perisa tiruan, pemanis, pewarna dan pengawet.




Kenapa protein penting untuk tubuh?
Sebab protein adalah makanan terpenting untuk badan kita. Tubuh badan kita terdiri daripada protein seperti tulang, kulit rambut, otot-otot, organ, plasma, antibody, enzim, hormon, haemoglobin dan sel-sel. 

Protein diperlukan untuk membina sel-sel baru, menggantikan tisu-tisu badan yang lama atau tua, tisu-tisu yang rosak atau cedera dengan tisu-tisu yang baru.





Antara MANFAAT dan KEBAIKAN ESP.
ESP ini sememangnya sangat banyak manfaatnya. Dari hujung rambut hingga ke hujung kaki :)

♡ Awet Muda. Asid amino penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ dan kulit. Pengambilan yang kerap adalah kunci kepada rahsia awet muda.


♡ Keremajaan kulit. Meransang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti penuaan, mengembalikan keserian kulit wajah dan kepejalan otot, mempercepatkan proses penyembuhan luka dan memudarkan parut.


♡ Memperbaiki pigmentasi. Mengurangkan masalah rambut beruban dan gugur, membaiki masalah pigmentasi kulit, kedutan dan kesan-kesan penuaan.

♡ Pembekal tenaga. Membekalkan tenaga segera dan meningkatkan system imun. Mencegah migraine, insomnia dan tekanan.


♡ Membaiki memori. Menguatkan kualiti memori, vitality, dorongan dan ransangan seksual.



Siapa yang BOLEH mengambil ESP?
ESP sesuai bagi semua lapisan umur kecuali untuk kanak-kanak dan bayi adalah tidak digalakkan. 

ESP boleh diambil oleh lelaki atau perempuan, muda atau tua. Pendek kata semua yang berada dalam golongan di bawah, adalah sangat digalakkan mengambil ESP.
● Ibu mengandung 
● Ibu menyusu dan berpantang
● Pesakit diabetes
● Individu yang baru lepas menjalani pembedahan
● Suami isteri yang ingin tingkatkan kesuburan @ ingin hamil
● Wanita yang mementingkan kecantikan 
● Individu yang ingin berdiet dan turunkan berat badan
● Individu yang sering keletihan dan ingin menambah tenaga.



Siapa yang TIDAK BOLEH mengambil ESP?
Tidak semua orang boleh mengambil ESP. Mereka adalah individu yang mempunyai masalah buah pinggang dan kesukaran memproses protein.
● Pesakit buah pinggang
● Individu yang alah pada soya
● Individu yang ada hipotiroid / hypothyroidism



**Kos penghantaran adalah RM10 untuk Semenanjung Malaysia dan RM20 untuk SABAH & SARAWAK. ** Setelah anda membeli menerusi online, boleh lah menghubungi saya untuk mengetahui cara makan suplemen yang sesuai atau juga boleh lihat pada Jadual Makan di atas :) ** Atau jika anda ingin menikmati diskaun sehingga 25%, boleh lah mendaftar sebagai ahli shaklee :) Baca sini (link) keistimewaan menjadi ahli :) Hubungi untuk konsultasi percuma & maklumat lanjut: --------------------------------------------------- Elda Malissa ✿Shaklee Independent Distributor [ ID No : 1063253 ] ✎ PM : https://www.facebook.com/messages/healthybetteryou ✆ Contact No | :016 303 1954 @ 0163031954 ✍ Blog: http://lovethepreciouslife.blogspot.com/ COD : Sekitar Sg. Petani, Seberang Jaya dan Permatang Pauh. ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **

No comments:

Post a Comment