Tuesday, October 14, 2014

Pengedar Sah Shaklee Limbang, Sarawak. SMK Kubong

Pengedar Sah Shaklee Limbang, Sarawak. SMK Kubong




Assalamualaikum..



Sesiapa yang ingin mendapatkan produk/vitamin Shaklee di sekitar Limbang, terutamanya di SMK Kubong, anda boleh dapatkan dari pengedar kami di sana, di sana, di sana... (tetiba masuk lagu pula..hihi)

Jenny Layun, seorang ibu cantik jelita kepada sepasang anak yang mengambil keputusan untuk bercuti tanpa gaji selama dua tahun demi untuk menjaga anak-anaknya sendiri. Sebelum ini, Jenny bekerja di LHDN, Miri, manakala suami masih berada di Limbang, bekerja sebagai guru.


Kerana lebih sayangkan keluarga dan demi anak-anak yang semakin membesar memerlukan kasih sayang kedua ibu dan ayah, beliau mengambil keputusan bercuti tanpa gaji. Kini, ingin menjadi pengedar aktif Shaklee kerana beliau sendiri telah merasai ndan mengalami sendiri #ShakleeEffect setelah menggunakan set asas Hamil semasa mengandungkan anak yang kedua dan meneruskan dengan Set Asas Breastfeeding setelah melahirkan.

Comel sangat2 si bayi kan? Pipi gebu dan bulat sungguh. Ini baby Shaklee tau ;D Hihi.


Seperti dilema yang dihadapi oleh setiap wanita yang bergelar isteri, lebih-lebih lagi setelah melahirkan anak, iaitu pertambahan saiz dan berat badan, beliau mengambil pula Set Kurus Bajet Shaklee. Beliau percaya kepada produk Shaklee kerana telah merasai sendiri pengalamannya. Dan kali ini, beliau mengambil langkah bijak dengan mendaftar menjadi ahli untuk lebih penjimatan, 20-30%, ketika membeli produk Shaklee.

Jika anda ingin mendapatkan produk Shaklee di Limbang Sarawak, atau penghantaran terus di sekitar kawasan SMK Kubong, Limbang, boleh lah menghubungi beliau seperti maklumat tertera di bawah. InsyaAllah, akan dibantu sebaiknya dan mendengar sendiri pengalaman beliau sendiri menggunakan produk Shaklee.

Nama : Jenny Layun
FB : https://www.facebook.com/jenny.layun
Contact No. : 019 212 1181



Yang nak COD sekitar Sungai Petani, Kedah, terutamanya Bandar Utama, Bandar Seri Astana, Bandar Puteri Jaya, Bandar Perdana, boleh hubungi saya ya! Anda pasti dilayan first class! ;))


Hubungi untuk konsultasi percuma & maklumat lanjut: 
--------------------------------------------------- 
 Elda Malissa 
 ✿Shaklee Independent Distributor [ ID No : 1063253 ] 
 ✎ PM : https://www.facebook.com/messages/healthybetteryou 
 ✆ Contact No | :016 303 1954 @ 0163031954 
 ✍ Blog: http://lovethepreciouslife.blogspot.com/ 
 COD : Sekitar Sg. Petani, Seberang Jaya dan Permatang Pauh. 

 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease 

**Kos penghantaran adalah RM10 untuk Semenanjung Malaysia dan RM20 untuk SABAH & SARAWAK. 

** Setelah anda membeli menerusi online, boleh lah menghubungi saya untuk mengetahui cara makan suplemen yang sesuai atau juga boleh lihat pada Jadual Makan di atas :) 

** Atau jika anda ingin menikmati diskaun sehingga 25%, boleh lah mendaftar sebagai ahli shaklee :) Baca sini (link) keistimewaan menjadi ahli :) 

No comments:

Post a Comment