Monday, July 14, 2014

Hebatnya Penangan Energy Cinch Tea Mix ni!

Assalamualaikum..

Bersiaran lagi malam ni. Hari ini terlebih rajin. Empat entry dalam sehari :) 
Pencapaian yang memberangsangkan. Hihi. Itu belum lagi pekena Energy Tea Mix Shaklee nih. Kalo tak, mesti pagi-pagi buta saya masih berjaga dan update lagi blog. Tapi, malangnya, dah habis Cinch Tea Mix saya. Sob sob sob. Rindunya nak pekena teh ni lagi. 

Kenapa sampai macam tu sekali saya suka dengan teh ni yer? Haa.. Ni nak habaq kat hangpa ni. BEST sangat! Bukan sebarang teh tau =) 

Jom bongkar rahsia kehebatan Cinch Tea Mix ni.


1. Ianya adalah gabungan tiga (3) jenis teh. Teh hijau, merah dan putih.


Teh hijau mengandungi antioksidan ECCG yang sangat tinggi dan bertindak sebagai energy dan metabolisme booster yang mampu bakar kalori up to 4 times! Siapa-siapa yang nak kurus, memang sesuai sangatlah! Cinch Tea Mix ini juga ada TAURINA yang menjadikan tubuh lebih bertenaga dan melarutkan lemak-lemak yang tak perlu oleh badan. Jadi, lemak-lemak tak ada chance lah nak bermaharajalela =p

Teh putih pula berperanan membakar lemak-lemak berlebihan dan menghalang penghasilan sel lemak yang tidak perlu. Ianya juga dikenali sebagai teh hijau bayi dengan mempunyai kandungan antioksida yang lebih tinggi berbanding teh hijau.

Salah satu antioksidan yang dijumpai dalam teh merah, yang dikenali sebagai polifenol adalah merupakan antioksidan yang begitu kuat dan dikaji sebagai pencegahan kanser dan sebagai agen yang boleh menghalang tumor dari merebak. Polifenol membantu kerosakan badan yang disebabkan oleh radikal bebas

2. Ianya sebagai penggalak tenaga semulajadi. Sesuai sangat dengan anda yang berdiet. Dengan cinch mix tea, insyaAllah rasa lapar adalah terkawal. Tapi, kalau nafsu makan lebih kuat, cheq takleh nak tolong lah =p.

"Call it a healthy kick in the looser-fitting pants" - Memang sangat digalakkan untuk mereka yang tengah berusaha turunkan @ kurangkan saiz inci tubuh :)

3. Pilihan alternatif terbaik untuk menggantikan minuman kopi, soda atau manisan untuk mengekalkan kecerdasan tubuh badan. Cinch Tea Mix adalah sugar free, jadi sah-sah lah tak memudaratkan anda dengan kandungan gula yang tinggi seperti terdapat dalam minuman soda atau kopi 3 in 1 atau sebagainya

4. Tanpa gluten, tanpa perisa, pewarna dan penambah warna tiruan.


Bukan saya seorang ja yang kata best Cinch Tea Mix nih. Ramai lagi yang telah mencuba kehebatan teh ni. Tak caya, baca testimoni ni. 

Testimoni #1

Testimoni #2

Testimoni #3

Amacam? Jatuh hati tak dengan Cinch Tea Mix ni? Jangan percaya, tapi cuba sendiri, anda pasti teruja! ^_^
Ingin dapatkan CINCH ENERGY TEA MIX dan bayar menggunakan Debit @ Credit Card?
Klik link di bawah
.
.

**Kos penghantaran adalah RM10 untuk Semenanjung Malaysia dan RM20 untuk SABAH & SARAWAK. 

**Setelah anda membeli menerusi online, boleh lah menghubungi saya untuk mengetahui cara makan suplemen yang sesuai atau juga boleh lihat pada Jadual Makan di atas :) 

**Jika anda ingin menikmati diskaun sehingga 25%, boleh lah mendaftar sebagai ahli shaklee :) Baca sini (link) keistimewaan menjadi ahli :) 


Hubungi untuk konsultasi percuma & maklumat lanjut
--------------------------------------------------- 
Elda Malissa 
✿Shaklee Independent Distributor [ ID No : 1063253 ] 
✎ PM : https://www.facebook.com/messages/healthybetteryou 
✆ Contact No | :016 303 1954 @ 0163031954 
✍ Blog: http://lovethepreciouslife.blogspot.com/ 
COD : Sekitar Sg. Petani, Seberang Jaya dan Permatang Pauh. 

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **


No comments:

Post a Comment