Saturday, July 12, 2014

VIVIX Membantu Pesakit Kencing Manis

Assalamualaikum..

Siapa ada pengalaman saudara-mara terdekat atau kenalan rapat yang menderita kerana kencing manis? Kesian kan tengok lebih-lebih lagi yang sampai kena potong kaki atau luka yang teruk dan susah nak sembuh. 


Dalam entry mengenai diabetes @ kencing manis terdahulu saya ada kongsikan punca dan komplikasinya kepada pesakit. Penyakit kencing manis yang jika tidak dikawal dengan baik akan mengakibatkan kesan yang lebih parah. 

Antara kesannya adalah seperti:-

  • Kegagalan buah pinggang
  • Serangan jantung
  • Kebutaan / Katarak
  • Koma (hilang kesedaran)
  • Angin ahmar (strok)
  • Sakit saraf atau “mati pucuk”
  • ‘gangrene’ atau anggota tubuh mati/membusu


Jika ada saudara atau kenalan anda yang mengalami masalah kencing manis ni, elok lah cadangkan kepada mereka untuk mencuba VIVIX tonik ajaib eksklusif dari Shaklee sahaja. 

Tengok rupa macam sedap giler kan? Hehe.. Inilah sirap Shaklee :)

Apa yang istimewanya tentang VIVIX Shaklee ni?

"Vivix™ Minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol

Vivix™ mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine
 
Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan 
 
fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi. Kandungan polifenol hadir dalam pelbagai hasil tumbuhan seperti buah, sayur, dan juga teh herba sebagai salah satu komposisi penting dalam diet manusia dan haiwan. Kebaikan polifenol menyediakan bantuan terbaik menentang pembentukan penyakit kronik adalah kerana ia mengandungi komposisi antioksida. 

Poilfenol inilah yang akan melindungi sel tubuh dari kerosakan akibat radikal bebas. Caranya ia mengikat radikal bebas dari menyerang tubuh kita dan mencegah inflamasi dan peradangan sel tubuh. Bukan itu sahaja malah ia menurunkan kadar risiko penyakit jantung, kanser dan alzheimer. Sifat antioksidannya yang kuat membuatkan ianya begitu istimewa. Bila ianya melindungi sel, secara tidak langsung akan mengekalkan awet muda kerana ia melambatkan penuaan sel.
 

Jom tengok testimoni pengguna VIVIX untuk merawat diabetes @ kencing manis.



                       
Klik link di bawah untuk membuat pembelian terus (eSell) menerusi website Shaklee :)


BELI SEBOTOL VIVIX ATAU LEBIH, KOS PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA!

Opps! Ada lagi. Jika anda ingin mendapatkan VIVIX PROMOSI Julai ini, boleh lah hubungi saya seperti maklumat di bawah :)

**KOS PENGHANTARAN ADALAH RM10 UNTUK SEMENANJUNG DAN RM20 UNTUK SABAH SARAWAK. UNLIMITED WEIGHT

Hubungi untuk konsultasi percuma & maklumat lanjut: 
--------------------------------------------------- 
Elda Malissa 
✿Shaklee Independent Distributor [ ID No : 1063253 ] 
✎ PM : https://www.facebook.com/messages/healthybetteryou 
✆ Contact No | :016 303 1954 
✍ Blog: http://lovethepreciouslife.blogspot.com/ 
COD : Sekitar Sg. Petani, Seberang Jaya dan Permatang Pauh. 

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **