Tuesday, July 15, 2014

Cara Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma

Assalamualaikum.. 

Ada yang tertanya-tanya? 

Ada tak cara menjadi ahli Shaklee secara percuma?


Memang boleh dapatkan keahlian shaklee secara percuma. Tidak perlu bayar yuran keahlian pun.

Kalau biasa yuran yang dikenakan adalah RM65 dan tambah postage RM10 untuk Semenanjung Malaysia dan RM20 untuk Sabah dan Sarawak. Ini bukan kami sebagai pengedar shaklee yang sah (SID) yang kenakan yuran tu tapi Shaklee Malaysia yang kenakan kerana dari yuran itulah nanti anda akan mendapat kit member berupa satu beg yang mengandungi buku produk, penerangan terperinci berkenaan sistem shaklee, pricelist, dan segala yang berkaitan. Maka ini adalah wajib dibayar oleh sesiapa yang ingin menjadi ahli. Yuran ini adalah seumur hidup tidak perlu bayar yuran lagi, dan anda akan menikmati peluang mendapat harga ahli yang lebih menguntungkan iaitu 15-20% potongan dari harga retail. Pelbagai keistimewaan bakal anda dapat setelah mendaftar sebagai ahli Shaklee. 




Bagaimana mahu dapatkan keahlian percuma ini? 


Antara produk yang boleh mendapat keahlian percuma dengan mudah adalah jika anda membeli:

❤️ 2 botol VIVIX


❤️ 3 kotak Shaklee Collagen Powder


Ataupun dengan pembelian produk yang bernilai lebih kurang RM650 dengan nilai 200 uv maka anda akan layak mendapat keahlian percuma. Shaklee akan waive bayaran ahli dengan setiap pembelian bernilai lebih kurang RM650. 

Terlalu banyak nak beli dengan RM650 sekaligus? Jangan risau, jangan gelabah :)
Kerana anda boleh beli untuk seisi keluarga dan automatik boleh jimat berbulan-bulan di samping automatik akan mendapat harga ahli dengan pembelian tersebut. 

Beli set sendi untuk mak ayah, beli set kurus untuk adik beradik yang nak slim tu, beli set kulit cantik untuk diri sendiri, semua boleh ^_^.. Dapat kumpul 200 uv, dapatlah FREE MEMBERSHIP. Jimat RM75 dan jimat juga kerana terus boleh mendapat harga ahli.

Pening nak buat pilihan nak beli produk yang mana? Sekali lagi, jangan risau, jangan gelabah. Hihi. Jika mahu, saya boleh menolong atau memberi cadangan untuk anda memilih sebarang produk yang menjadi pilihan anda. Hanya hubungi saya dan beritahu apa masalah anda dan cadangan produk yang betul. Mudah kan? 

Daripada membeli sahaja dengan harga retail, baik terus jadi ahli shaklee kerana setiap pembelian anda akan dapat mengumpul point (UV - unit value) dan point yang dikumpul ini dapat ditukar dengan cash, with terms & consitions apply. Anda akan mendapat cash bonus dari shaklee atas pembelian produk mengikut point yang anda miliki. 

Ala macam kad jusco atau bonuslink tu. Kalau kita guna dapat point nanti boleh tukar hadiah kan. Lebih kurang itulah konsepnya walau anda bukan nak jadi penjual tapi dengan adanya keahlian sendiri anda lebih dapat berjimat. Mudah kan? Order pula hanya di hujung jari, tidak perlu ke branch shaklee. Semuanya hanya secara online.



Jom mendaftar ahli sekarang!
Pelbagai keistimewaan menanti anda =)

Hubungi saya untuk guide anda mendaftar keahlian Shaklee =)


Hubungi untuk konsultasi percuma & maklumat lanjut: 
--------------------------------------------------- 
Elda Malissa ✿Shaklee Independent Distributor [ ID No : 1063253 ] 
✎ PM : https://www.facebook.com/messages/healthybetteryou 
✆ Contact No | :016 303 1954 @ 0163031954 
✍ Blog: http://lovethepreciouslife.blogspot.com/ 
COD : Sekitar Sg. Petani, Seberang Jaya dan Permatang Pauh. 


No comments:

Post a Comment