Sunday, July 13, 2014

Performance Drink Mengurangkan Dahaga Ketika Berpuasa

Assalamualaikum..

Ramadhan ke-14. Bagaimana dengan KPI puasa tahun ni? Masih on track? Dah ketinggalan sikit? Sempat lagi nak catch up kalau yang berazam nak khatam al-Quran bulan puasa ni. Bagaimanapun, lakukan semuanya kerana Allah Ta'ala. Pasti beroleh pahala dan rahmat dari-Nya :) InsyaAllah.. 

Macam mana keadaan cuaca di tempat anda? Panas tak? Kalau ikut ramalan sebelum puasa tiba hari tu, katanya kita akan menghadapi fenomena El-Nino, iaitu cuaca panas yang lebih dari biasa sepanjang Julai. Tapi, alhamdulillah, kami di Kedah, hujan rahmat membasahi bumi Ramadhan pertama dan berterusan hingga beberapa hari. Tapi, sekarang dah start panas semula. Hujan pun dah beberapa hari tak turun. Namun, tak lah terlalu panas. Alhamdulillah..

Masa berpuasa ni, selalunya kita tak berapa tahan menahan dahaga berbanding rasa lapar kan? Kalau suami saya, dia bangun sahur hanya untuk minum air kosong dan makan kurma sebiji. Sebab katanya kalau diletakkan air dan makanan di hadapan dia, dia akan lebih tergoda dengan air.. Hehe. :)

Performance Drink adalah pilihan bijak sebagai menu sahur. Kenapa saya kata begitu? Apa istimewanya tentang Performance Drink ni? Jom cek!

**Ianya adalah sejenis minuman rasa seperti oren yang lazat. Membantu mengawal bendalir dalam badan supaya badan tidak mudah dehidrat, dan berupaya mengurangkan dahaga di siang hari. 

**Mengandungi elektrolit-elektrolit yang akan memberikan lebih tenaga kepada sesiapa yang meminumnya.


Memang sangat mengujakan kesan daripada minum Performance Drink ni! Bacalah testimoni di bawah untuk meyakinkan anda :)







Nak dapatkan Performance Drink untuk anda sekeluarga? Jom dapatkan satu hari ini.

klik link di bawah untuk shopping online dan pembayaran menggunakan debit @ credit card:


**Kos penghantaran adalah RM10 untuk Semenanjung Malaysia dan RM20 untuk SABAH & SARAWAK.

Setelah anda membeli menerusi online, boleh lah menghubungi saya untuk mengetahui cara makan suplemen yang sesuai atau juga boleh lihat pada Jadual Makan di atas :)

Atau jika anda ingin menikmati diskaun sehingga 25%, boleh lah mendaftar sebagai ahli shaklee :) Baca sini (link) keistimewaan menjadi ahli :)


Hubungi untuk konsultasi percuma & maklumat lanjut:
--------------------------------------------------- 
Elda Malissa 
✿Shaklee Independent Distributor [ ID No : 1063253 ] 
✎ PM : https://www.facebook.com/messages/healthybetteryou 
✆ Contact No | :016 303 1954 @ 0163031954
✍ Blog: http://lovethepreciouslife.blogspot.com
COD : Sekitar Sg. Petani, Seberang Jaya dan Permatang Pauh. 

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **

No comments:

Post a Comment