Monday, July 07, 2014

Ostematrix Melegakan Kekejangan Dan Kebas-kebas

Assalamualaikum..

Hari ini Ramadhan ke 8. Macam mana dengan ibadah puasa setakat ni? Azam saya Ramadhan kali ini, solat terawih jangan tinggal, tapi saya buat 8 rakaat je lah :) Sahur pun insyaAllah tak mau tinggal walau sehari.. Sebab Allah jadikan keberkatan dalam bersahur. Sabda Nabi S.A.W:

“Bersahurlah, sesungguhnya pada sahur itu ada keberkatan”. (Riwayat al-Bukhari dan Muslim)

Mestilah kita nak beroleh keberkatan secara maksima pada bulan Ramadhan yang hanya datang bertandang setahun sekali. Dan, kita tak tahu adakah kita berpeluang lagi untuk bertemu Ramadhan akan datang pula. Jadi, sahur adalah cara paling mudah. Walaupun sekadar minum air kosong dan kurma sebiji :) Kalau nak cuba SET BERPUASA SHAKLEE, boleh hubungi saya :)

Tadi, ada customer bertanyakan tentang suplemen untuk mengatasi sakit kebas-kebas tangan dan kaki ayah beliau. Ayahnya dah cuba pelbagai cara dan ubat, tetapi tiada perubahan. Dan katanya, ingin mencuba suplemen Shaklee ini pula. Alhamdulillah. Semoga sakit kebas-kebas ayahnya akan beransur pulih.

Shaklee ada tak suplemen untuk atasi kebas-kebas kaki dan tangan? Jawapannya tentunya YA!

Mulanya saya mencadangkan VIVIX kepada beliau. Sebab apa VIVIX? Sebab ianya lebih kuat dan kesannya lebih cepat. VIVIX ni memang sangat sesuai dihadiahkan kepada mak ayah kita, sebab lebih mudah untuk mereka consume, hanya ambil sesudu teh VIVIX (dalam bentuk sirap) ni sehari. Orang tua kan, kesian lah kena telan pil-pil besar tu tiap-tiap hari. Banyak jenis pula tu! Lagipun, VIVIX khas untuk sakit-sakit kronik dan pelbagai masalah kesihatan. 

Tapi, sebab beliau tidak mempunyai bajet besar, jadi saya mencadangkan Ostematrix untuk melegakan sakit-sakit kebas ayah beliau. 



Apa fungsi utama Ostematrix? 
Merupakan kalsium seimbang yang menyerap 99% ke dalam tulang kita.
Formulanya unik, diperbuat daripada mineral semulajadi dan garam mineral dari laut mati, mengandungi kalsium, magnesium, fosforus dan vitamin D, zinc, kuprum, manganes dan boron.
Berfungsi menguatkan tulang, memperbaiki kekejangan dan kebas, meringankan stres, pengalkalian tubuh dan memperbaiki hiperaktiviti perut dan gastrik.
Shaklee Ostematrix Membekalkan :

1) 1000mg (100% Pengambilan Harian) unsur Kalsium  daripada sumber-sumber yang mempunyai tahap kepekatan yang tinggi dan mudah diserap dari alam semulajadi.
2) 400mg (100% Pengambilan Harian) magnesium untuk membantu menggabungkan kalsium ke dalam tulang serta menguatkannya.
3) 400IU (100% Pengambilan Harian ) vitamin D untuk merangsang penyerapan kalsium.


Ingin dapatkan kalsium terbaik dari Shaklee untuk melegakan kekejangan dan kebas-kebas orang tua kita? 


Klik link di bawah untuk membuat pembelian terus (eSell) menerusi website Shaklee :)





**Kos penghantaran adalah RM10 untuk Semenanjung Malaysia dan RM20 untuk SABAH & SARAWAK.

Setelah anda membeli menerusi online, boleh lah menghubungi saya untuk mengetahui cara makan suplemen yang sesuai atau juga boleh lihat pada Jadual Makan di atas :)


Hubungi untuk konsultasi percuma & maklumat lanjut: 
--------------------------------------------------- 
Elda Malissa 
✿Shaklee Independent Distributor [ ID No : 1063253 ] 
✎ PM : https://www.facebook.com/messages/healthybetteryou 
✆ Contact No | :016 303 1954 
✍ Blog: http://lovethepreciouslife.blogspot.com
COD : Sekitar Sg. Petani, Seberang Jaya dan Permatang Pauh. 

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **