Thursday, September 25, 2014

Bolehkah Ibu Menyusu Mengambil Shaklee Collagen Powder? Apa Kesannya?

Bolehkah Ibu Menyusu Mengambil Shaklee Collagen Powder? Apa Kesannya?

Assalamualaikum..

Apakah kesan Shaklee Collagen Powder kepada ibu yang menyusukan anak dengan susu badan? Merbahayakah kepada si ibu, atau si bayi yang menyusu? Memudaratkan tak? Boleh kah si ibu menyusu badan mengambil Shaklee Collagen Powder?

Jawapannya adalah BOLEH! Yes, you can consume it :D
Tak ada masalah, malah sangat bagus tau! Banyak efek POSITIF yang bakal ibu-ibu menyusu dapat hasil dari mengamalkan Shaklee Collagen Powder ni. Breast tegang, kulit menjadi lebih anjal dan lembap, pori semakin mengecil, parut pudar, rambut cantik, tanda-tanda penuaan semakin hilang. Kesan-kesan tersebut pasti semua dah sedia maklum kan? Saya hanya bercerita mengenai Shaklee Collagen Powder (SCP) ya, kolagen jenama lain, saya tak tahu menahu langsung. 

Tapi, tahukah anda SCP juga sangat bagus untuk ibu-ibu yang menyusukan bayi mereka? Kesannya adalah, breast menjadi lebih tegang, susu badan menjadi lebih meriah! Lebih hebat dari set menyusu bajet ~ alfalfa dan ESP! Lagi satu, kesan SCP adalah lebih cepat berbanding produk Shaklee yang lain. Padan lah dengan harganya kan? 



Testimoni dari rakan saya :)


Sumber dari sini

Selain itu, SCP juga sangat bagus untuk ibu-ibu menyusu. Kekurangan kolagen adalah punca kepada osteoporosis dan keretakan tulang. Dan ibu-ibu yang menyusu lebih berisiko mendapat osteoporosis kerana si ibu berkongsi kalsium dengan anak yang di susu. Oleh itu, pengambilan SCP membantu menguatkan semula tulang si ibu dan mencegah gejala osteoporosis. 




Kelebihan Shaklee Collagen Powder ni berbanding dengan kolagen lain di pasaran ialah, ianya merupakan sumber premium untuk kolagen dengan penyerapan yang tinggi dan pencemaran yang kurang. Kenapa anda wajib memilih SCP ni? SCP adalah dihasilkan dari ekstrak sisik ikan merah. Dalton dalam SCP juga adalah sangat rendah iaitu 1000 dalton sahaja, yang menjadikannya sangat berkesan kerana mudah diserap oleh badan

Cubalah, anda pasti teruja dengan kesannya. Shaklee Collagen Powder memang selamat unyuk ibu menyusu. Ibu-ibu menyusu pun nak cantik, kulit anjal, tegang dan cerah juga kan? Hehe.. Haa.. promosi BUY 6 FREE 1 SCP bulan September bakal berakhir dah. Cepat-cepat grab peluang keemasan ini! Jangan nantinputih mata, gigit jari pula ya.. 


Hubungi untuk konsultasi percuma & maklumat lanjut: 
--------------------------------------------------- 
 Elda Malissa ✿Shaklee Independent Distributor [ ID No : 1063253 ] 
 ✎ PM : https://www.facebook.com/messages/healthybetteryou 
 ✆ Contact No | :016 303 1954 @ 0163031954 
 ✍ Blog: http://lovethepreciouslife.blogspot.com/ 
 COD : Sekitar Sg. Petani, Seberang Jaya dan Permatang Pauh. 

 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **

**Kos penghantaran adalah RM10 untuk Semenanjung Malaysia dan RM20 untuk SABAH & SARAWAK. 

** Setelah anda membeli menerusi online, boleh lah menghubungi saya untuk mengetahui cara makan suplemen yang sesuai atau juga boleh lihat pada Jadual Makan di atas :) 

** Atau jika anda ingin menikmati diskaun sehingga 25%, boleh lah mendaftar sebagai ahli shaklee :) Baca sini (link) keistimewaan menjadi ahli :)

No comments:

Post a Comment