Sunday, September 07, 2014

Set Subur Bajet Shaklee Paling Basic

Assalamualaikum..

Selalu kalau orang yang jenis ada minat tertentu ni, dia tak berapa nak berkira bab menghabiskan duit kat situ. Contoh paling dekat lah, en Suami saya. :D
Ampun abang! Hihi.

En Suami peminat games playstation ni. PS 1, PS 2, PS 3, semua koleksi ada. PS 4 ja tak beli lagi. Sebab dah ada tanggungjawab lain lebih penting kot. Tapi, PS 3 masih main. CD games untuk PS 3 pula kena beli yang original ja. Tahu berapa harga sekeping CD games tu? RM190 ke atas tau! Pada saya itu sangat membazir! Hahaha. Sebab lepas dah habis main, bukan boleh masak sweet sour pun CD tu. Hikhik. Tapi, bila saya nak request beli sesuatu, banyak timbang tara kena buat dahulu. Selalu saya nak minta beli sesuatu bila dia tengah shopping CD games lah.. Hehe. Strategi tu, supaya dia tak menolak dan tak membebel kat kita. HAHAHA. Cuba apply kat suami yang agak berkira tapi dalam masa yang sama membazir kat tempat lain. :D

Ok, habis dah cerita selingan. Pembuka bicara :D. Jangan marah. ^__^

Sama lah juga dengan supplemen ni sebenarnya. Ada orang beli kasut, handbag, barangan kosmetik tiap bulan harga cecah ratusan ringgit, tapi, bila bagitau harga supplemen, terus kata mahal! Hihi. Mungkin sebab dia fikir, aku bayar mahal-mahal hanya untuk sebulan dua, dah lesap masuk badan jadi bahan kumuhan juga. Tapi, mungkin.. mungkin lah dia lupa vitamin atau supplemen ni sangat penting untuk diamalkan dah di abad ini. Kekeke. Tapi, pastikan supplemen yang diambil adalah selamat semulajadi dan tentunya nak yang berkesan juga. Jadi, Shaklee lah pilihan anda :)

Jom cerita pasal Set Subur Shaklee yang paling bajet ni. Sebab apa paling bajet? Sebab ianya lengkap untuk kedua suami dan isteri dan tentunya pada harga yang paling rendah juga.


Mari tengok apa yang ada dalam Set Subur Bajet ni.


1. GLA Complex 
GLA Complex membantu wanita menghasilkan lendir serviks yang berkualiti untuk kesuburan iaitu lendir yang berwarna putih. Lendir. Lendir yang nipis, elastik dan seakan-akan putih telur ini adalah ideal kerana ia membantu sperma berenang hingga ke telur. 


Bukan itu sahaja, lendir atau cecair ini membantu sperma hidup lebih lama dalam tiub falopio sehingga 5 hari! Kalau pun hari sperma dilepaskan adalah bukan hari subur, tapi peluang masih ada sebab sperma ada bersedia menunggu di situ sehingga ke 5 :)

2. Zinc Complex
Zink sangat penting untuk proses pembentukan hormon testosterone di samping mengekalkan jumlah air mani lelaki. Zink memberikan tenaga untuk sperma supaya lebih aktif berenang menuju ke ovum.

Selain itu, zink mengekalkan keinginan seksual yang tinggi dan akhirnya menghasilkan sperma yang sihat. Kekurangan zink boleh menyebabkan masalah seksual dan akan menghasilkan sperma abnormal atau tidak sempurna dan juga mengakibatkan penyakit prostat. 

HARGA? 
Zinc Complex adalah RM 33.75 sahaja, mengandungi 120 biji dalam sebotol. Tempoh penggunaan adalah sehingga 4 bulan!

GLA Complex adalah RM 91.25 sahaja , mengandungi 60 biji dalam sebotol. Tempoh penggunaan 1-2 bulan.

Mahal?? 
Cubalah kaedah IUI, tabung uji pula :)

Berkesan ka? 
Jom tengok testimoni :)






Klik untuk lebih banyak testimoni set subur shaklee

Dah buat pertimbangan? Masih rasakan ianya mahal? Saya yakin anda orang yang bijak :)

Dapatkan set Subur dari Shaklee, sebab ramai yang telah berjaya mendapatkan zuriat menggunakan produk ini 😊

Nak tahu kebaikan Set Subur Lengkap? <<------ Klik link


Hubungi untuk konsultasi percuma & maklumat lanjut: 
--------------------------------------------------- 
Elda Malissa 
✿Shaklee Independent Distributor [ ID No : 1063253 ] 
✎ PM : https://www.facebook.com/messages/healthybetteryou 
✆ Contact No | :016 303 1954 @ 0163031954 
✍ Blog: http://lovethepreciouslife.blogspot.com/ 
COD : Sekitar Sg. Petani, Seberang Jaya dan Permatang Pauh. 

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **

**Kos penghantaran adalah RM10 untuk Semenanjung Malaysia dan RM20 untuk SABAH & SARAWAK. 

** Setelah anda membeli menerusi online, boleh lah menghubungi saya untuk mengetahui cara makan suplemen yang sesuai atau juga boleh lihat pada Jadual Makan di atas :) 

** Atau jika anda ingin menikmati diskaun sehingga 25%, boleh lah mendaftar sebagai ahli shaklee :) Baca sini (link) keistimewaan menjadi ahli :) 


2 comments:

  1. Gla complex ni mmg terbaikuntuk kesuburan wanita =)
    http://tinyurl.com/lgr5nsz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Indeed! Banyak dah testimoni berjaya hamil setelah mengambil GLA ni :)

      Delete