Friday, September 19, 2014

Cara Menjadi Ahli Shaklee Secara Percuma

Cara Menjadi Ahli Shaklee Secara Percuma


Assalamualaikum..

Hari ini jiran belakang rumah hantar nasi lemak untuk sarapan. Baik sangat jiran kami ni. Alhamdulillah sebab kami dikelilingi oleh jiran-jiran yang baik dan friendly. Formulanya mudah sahaja. Berbuat baik antara satu sama lain. Kalau masak lebih, bagi sikit pada jiran sebelah, depan atau belakang. Salah satu cara menjemput rezeki tu.


Nasi lemak yang sedap sangat!


Saya suka benda yang free. Who doesn't, right? Hehehe.

Semua dah sedia tahu kan hendak memdaftar sebagai ahli shaklee seumur hidup perlu membayar RM 65 dan kos pos oppoturnity kit sebanyak RM 10 untuk Semenanjung dan RM 20 untuk Sabah & Sarawak. Jumlah adalah RM 75 / 85 SAHAJA!! Murah sangat kan? Tapi pendapatan anda boleh cipta berlipat kali ganda tau! Super crazy deal!! Hihi.

Tapi, hari ini nak terangkan bagaimana anda boleh mendaftar ahli secara PERCUMA! 

Anda boleh mendaftar secara percuma apabila anda membuat belian produk dengan harga berjumlah lebih kurang RM 650 atau dengan lebih tepat lagi apabila unit value (uv point) adalah 200uv dan ke atas dalam satu resit atau transaksi. 

Banyak sangat nak beli dalam satu resit? Bukan susah. Anda boleh kumpul order dengan teman-teman atau sanak saudara, dengan mudah sudah dapat mengumpul 200 uv dan dapat keahlian shaklee secara percuma! Hehe.

Cara paling mudah mendapatkan 200 uv adalah dengan 2 cara berikut.


1. 2 botol VIVIX SAHAJA.
Beli 2 botol Vivix, anda bukan sahaja dapat keahlian shaklee secara percuma, malah akan mendapat pulangan bonus pada bulan hadapan dan juga kos penghantaran ke seluruh Malaysia secara percuma.



2. 3 kotak Shaklee Collagen Powder SAHAJA.
Beli 3 kotak Shaklee Collagen Powder, anda juga layak mendapat keahlian percuma dan pulangan bonus secara tunai bulan berikutnya.



Bulan ni juga peluang paling UNTUNG untuk mendapatkan FREE membership. Bukan itu sahaja, dapat pula cash bonus bulan hadapan, free postage dan satu lagi, dapat item secara percuma iaitu shaklee collagen powder! Check out this entry tentang tawaran istimewa BELI 6 PERCUMA 1 Shaklee Collagen Powder pada bulan September :)



Jangan lepaskan peluang keemasan ini ya!
Jom order hari ini :)


Hubungi untuk konsultasi percuma & maklumat lanjut: 
--------------------------------------------------- 
 Elda Malissa 
 ✿Shaklee Independent Distributor [ ID No : 1063253 ] 
 ✎ PM : https://www.facebook.com/messages/healthybetteryou 
 ✆ Contact No | :016 303 1954 @ 0163031954 
 ✍ Blog: http://lovethepreciouslife.blogspot.com/ 
 COD : Sekitar Sg. Petani, Seberang Jaya dan Permatang Pauh. 

 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **

**Kos penghantaran adalah RM10 untuk Semenanjung Malaysia dan RM20 untuk SABAH & SARAWAK. 

** Setelah anda membeli menerusi online, boleh lah menghubungi saya untuk mengetahui cara makan suplemen yang sesuai atau juga boleh lihat pada Jadual Makan di atas :) 

** Atau jika anda ingin menikmati diskaun sehingga 25%, boleh lah mendaftar sebagai ahli shaklee :) Baca sini (link) keistimewaan menjadi ahli :) 


No comments:

Post a Comment