Friday, September 12, 2014

Selenium Untuk Tingkatkan Kualiti Sperma

Assalamualaikum

Selenium merupakan antioksidan mikro-mineral utama yang sangat penting untuk imun dan fungsi tiroid., kesihatan payudara pada wanita dan penting untuk tingkatkan kesuburan lelaki.

Selenium diperlukan untuk menghasilkan gluthathione peroxide yang yang merupakan antioksidan utama dalam sel tubuh. Vitamin E dan selenium penting untuk kesuburan lelaki dan wanita. Namun, lelaki lebih memerlukan selenium berbanding wanita kerana lelakk kehilangan selenium melalui penghasilan air mani. Selenium membantu meningkatkan kesuburan lelaki dengan meningkatkan bilangan sperma dan membantu sperma berenang lebih pantas ke ovum.

Kenapa Vitamin E Shaklee adalah disyorkan kepada lelaki yang ingin meningkatkan kesuburan? Sebab Vitamin E Shaklee juga mengandungi selenium dan ekstrak biji anggur. Biji anggur ini adalah kaya polifenol, iaitu antioksidan aktif yang membantu menyingkirkan radikal bebas dari badan. Radikal bebas boleh menjadi punca berlakunya gejala kurang subhr di kalangan lelaki.




Ketahui kelebihan set lengkap kesuburan, sila klik pada gambar di bawah.




Dapatkan Vitamin E untuk merealisasikan impian anda dan isteri untuk menimang cahay mata :)

Vitamin E juga sangat bagus untuk:
1) Kulit yang cantik
2) Menghilangkan parut


 http://natural-fertility-prescription.com/increase-male-fertility-with-selenium/#sthash.v8Rt9Bbp.dpuf



Hubungi untuk konsultasi percuma & maklumat lanjut: 
---------------------------------------------------
 Elda Malissa
 ✿Shaklee Independent Distributor [ ID No : 1063253 ]
 ✎ PM : https://www.facebook.com/messages/healthybetteryou
 ✆ Contact No | :016 303 1954 @ 0163031954
 ✍ Blog: http://lovethepreciouslife.blogspot.com/
 COD : Sekitar Sg. Petani, Seberang Jaya dan Permatang Pauh.

 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **

**Kos penghantaran adalah RM10 untuk Semenanjung Malaysia dan RM20 untuk SABAH & SARAWAK.

** Setelah anda membeli menerusi online, boleh lah menghubungi saya untuk mengetahui cara makan suplemen yang sesuai atau juga boleh lihat pada Jadual Makan di atas :)

** Atau jika anda ingin menikmati diskaun sehingga 25%, boleh lah mendaftar sebagai ahli shaklee :) Baca sini (link) keistimewaan menjadi ahli :)


No comments:

Post a Comment