Sunday, September 28, 2014

Ingin Hamil Tetapi Usia Telah Lewat 30-an. Tingkatkan Peluang Hamil Dengan CoQHealth Plus

Ingin Hamil Tetapi Usia Telah Lewat 30-an. Tingkatkan Peluang Hamil Dengan CoQHealth Plus


Assalamualaikum..


Sebelum ni saya banyak kongsikan tentang vitamin untuk tingkatkan kesuburan dan pelbagai tips untuk tingkatkan peluang hamil. Pelbagai faktor yang boleh menjadi punca kepada anda sukar untuk hamil dan salah satu puncanya adalah umur anda. Zaman sekarang, ramai yang memilih untuk berjaya dalam kerjaya dahulu baru lah memikirkan tentang rancangan hidup berumahtangga. Jadi, bila anda berkahwin pada usia yang agak lewat, ianya mempengaruhi tahap kesuburan anda dan mengurangkan peluang untuk hamil dengan mudah. Hamil di usia lewat 30-an selalu dikatakan kehamilan berisiko, seperti mendapat bayi yang mempunyai syndrome down. Boleh baca lanjut tentang kesan usia dengan kehamilan di sini --> http://www.babycenter.com.my/a1048082/umur-dan-kehamilan-anda

Tetapi, jika anda menjaga diet yang seimbang, gaya hidup yang sihat, tidak mudah stress, insyAllah, anda juga boleh melahirkan anak-anak yang comel, sihat dan sempurna. Berdoa dan berusaha dan bertawakal pada yang memberi rezeki. 

Jika anda adalah pasangan yang masih belum berjaya hamil dan telah berusia lewat 30-an, vitamin yang patut anda masukkan dalam senarai vitamin untuk kesuburan adalah CoQHealth Plus. Mari berkenalan dahulu secara ringkas dengan CoQHealth Plus

  • Ia adalah supplemen yang mengandungi campuran proprietari bagi Co Enzim Q10 , Vitamin E serta ekstrak teh hijau.
  • Bahan utama dalam supplemen ini ialah Co Enzim Q10 . Co Enzim Q10 adalah nutrien larut lemak yang dihasilkan dalam tubuh dan ada dalam semua sel.


Apakah peranan Co enzim Q10?


Co Enzim Q10  boleh didapati melalui makanan kita seharian, seperti  didalam daging lembu, ayam, brokoli, bunga kobis, kekacang, bayam dan soya. Namun akibat faktor usia kita yang semakin hari semakin tua, pengambilan supplemen Co Enzim Q10 amat disyorkan setara dengan kandungan Co Enzim Q10 dalam badan yang semakin merosot. Ianya paling banyak didapati di organ yang melaksanakan tugasan berat seperti jantung, hati, buah pinggang dan pankreas.

Bagaimana CoQHealth Plus membantu pasangan yang lewat usia untuk mendapatkan zuriat? 


Beberapa kajian mengenai kemandulan lelaki dan perempuan mempunyai kaitan dengan tahap CoQ10, iaitu bahan yang menghasilkan tenaga dalam badan yang dikenali sebagai mitokondria, dan mungkin boleh meningkatkan masalah kesuburan.

CoQHealth untuk isteri
Semakin lewat usia, kandungan CoQ10 dalam badan kita akan semakin merosot, oleh itu CoQHealth dapat mengatasi masalah kekurangan tenaga dalam proses ovulasi, iaitu proses penghasilan telur wanita untuk disenyawakan bersama sperma. Ini akan memastikan telur yang dihasilkan adalah matang, sihat dan berkualiti.

CoQHealth untuk suami.
CoQHealth menghasilkan tenaga dalam setiap sel tubuh terutamanya sel otot jantung dan meningkatkan tenaga bagi jantung untuk mengepam darah ke seluruh badan. Hasilnya, si suami lebih bertenaga dan bertahan lama ketika hubungan intim dengan si isteri. CoQHealth juga diperakui dapat meningkat kualiti sperma kerana di dalamnya juga terdapat Vitamin E yang terkenal sebagai vitamin kesuburan lelaki. CoQHealth juga merupakan vitamin antioksidan, di mana antioksidan adalah sangat penting untuk memelihara sperma yang sihat.



Secara umumnya, CoQHealth Plus Shaklee berfungsi:


1. UNTUK KESIHATAN JANTUNG
Rawatan dan pencegahan PENYAKIT KARDIOVASKULAR, termasuk arterosklerosis (ARTERI TERSUMBAT).
Mengurangkan kekerapan ‘ANGINA EPISODE’ dan menguatkan otot jantung
Tekanan darah pada penyakit dengan TEKANAN DARAH TINGGI

2. UNTUK KANSER:
Doktor telah menggunakan CoQ10 untuk merawat KANSER PAYUDARA dan kesihatan sokongan kepada pesakit yang menerima kemoterapi.

3. PENYAKIT GUSI:
CoQ10 juga telah digunakan dengan keputusan yang baik untuk merawat GEJALA DISTROFI OTOT dan PENYAKIT GUSI

4. KESIHATAN MENTAL:
Pesakit PARKINSON boleh mendapat manfaat daripada CoQ10 tambahan.

5. RAWATAN OBESITY:
CoQ10 boleh MENGURANGKAN BERAT BADAN dan ia telah dicadangkan bahawa CoQ10 boleh memberi manfaat dalam rawatan pesakit dengan SINDROM KELETIHAN KRONIK.

6. TINGKATKAN KESUBURAN LELAKI & PEREMPUAN DENGAN COQ10
CoQ10 turut dikaitkan dengan peningkatan dalam jumlah sperma dan membantu KESUBURAN LELAKI.


CoQhealth dapat membantu meningkatkan peluang hamil bagi wanita yang berusia lewat 30-an. Ianya bertindak sebagai pembekal tenaga kepada badan semasa proses ovulasi dan menghasilkan telur yang matang, berkualiti dan sihat. 



Hubungi untuk konsultasi percuma & maklumat lanjut: 
 --------------------------------------------------- 
 Elda Malissa 
 ✿Shaklee Independent Distributor [ ID No : 1063253 ] 
 ✎ PM : https://www.facebook.com/messages/healthybetteryou 
 ✆ Contact No | :016 303 1954 @ 0163031954 
 ✍ Blog: http://lovethepreciouslife.blogspot.com/ 
 COD : Sekitar Sg. Petani, Seberang Jaya dan Permatang Pauh. 

 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **


**Kos penghantaran adalah RM10 untuk Semenanjung Malaysia dan RM20 untuk SABAH & SARAWAK. 

** Setelah anda membeli menerusi online, boleh lah menghubungi saya untuk mengetahui cara makan suplemen yang sesuai atau juga boleh lihat pada Jadual Makan di atas :) 

** Atau jika anda ingin menikmati diskaun sehingga 25%, boleh lah mendaftar sebagai ahli shaklee :) Baca sini (link) keistimewaan menjadi ahli :) 


No comments:

Post a Comment