Monday, September 22, 2014

Pengedar Sahklee Di Sungai Petani. Kelebihan Perkhidmatan COD

Assalamualaikum..

Saya nak membuat pengumuman di sini bahawasanya saya adalah pengedar Shaklee yang sah di sekitar Sungai Petani Kedah. Untuk kawasan Permatang Pauh dan Seberang Jaya juga boleh dipertimbangkan. :) Sebab selalunya saya akan mengambil atau membuat pembelian terus di kajnter Shaklee Cawangan Pulau Pinang yang beroperasi di Bandar Sunway atau Seberang Jaya, Pulau Pinang.




Kelebihan COD (Cash On Delivery) 

Banyak kelebihan sebenarnya kalau anda ingin guna khidmat COD atau penghantaran terus ke rumah anda oleh pengedar sah Shaklee itu sendiri. Produk boleh dipastikan selamat sampai ke tangan pembeli malah mungkin lebih cepat berbanding dengan menggunakan pos laju atau gdex atau city-link :)
Selain itu, sambil-sambil menghantar vitamin, pengedar dan pembeli boleh berkenalan, sembang-sembang lebih lanjut mengenai produk, dan mungkin boleh terus kepada cara-cara menjana pendapatan sebagai pengedar sah shaklee. Mana tahu anda berminat kan? Tapi, jangan risau, kami tak pernah memaksa anda untuk mendaftar dan menjadi ahli perniagaan shaklee.




**Kos penghantaran adalah RM10 untuk Semenanjung Malaysia dan RM20 untuk SABAH & SARAWAK. ** Setelah anda membeli menerusi online, boleh lah menghubungi saya untuk mengetahui cara makan suplemen yang sesuai atau juga boleh lihat pada Jadual Makan di atas :) ** Atau jika anda ingin menikmati diskaun sehingga 25%, boleh lah mendaftar sebagai ahli shaklee :) Baca sini (link) keistimewaan menjadi ahli :) Hubungi untuk konsultasi percuma & maklumat lanjut: --------------------------------------------------- Elda Malissa ✿Shaklee Independent Distributor [ ID No : 1063253 ] ✎ PM : https://www.facebook.com/messages/healthybetteryou ✆ Contact No | :016 303 1954 @ 0163031954 ✍ Blog: http://lovethepreciouslife.blogspot.com/ COD : Sekitar Sg. Petani, Seberang Jaya dan Permatang Pauh. ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **

No comments:

Post a Comment