Monday, September 22, 2014

Obesiti Mengganggu Kesuburan! Jom Kurus Dengan Set Kurus Shaklee

Obesiti Mengganggu Kesuburan! Jom Kurus Dengan Set Kurus Shaklee




Assalamualaikum..


Semua dah sedia maklum bahawa kegemukan atau obesiti memudahkan kita mudah mendapat penyakit berisiko tinggi. Apakah contoh penyakit disebabkan oleh kegemukan atau obesiti ni? Antaranya adalah, diabetes, darah tinggi, sakit jantung, dan lain-lain lagi. Memang yang kurus pun dapat penyakit juga, namun risikonya lebih lagi orang yang mempunyai berat melebihi BMI sepatutnya iaitu 25. Satu lagi keburukan obesiti ini adalah kepada kesuburan baik lelaki mahupun wanita. Oleh itu, jika anda berhasrat untuk mendapatkan cahaya mata atau hamil, anda disarankan menurunkan berat badan ke berat ideal terlebih dahulu.



Wanita yang berbadan gemuk dan mempunyai berat badan melebihi BMI iaitu 25, anda sebenarnya berisiko mendapat PCOS. Salah satu punca utama penyakit yang menyebabkan wanita gagal hamil selain daripada punca-punca masalah kesuburan yang lain. Boleh baca entry tentang sindrom PCOS di entry ni: http://lovethepreciouslife.blogspot.com/2014/09/pcos-punca-utama-masalah-kesuburan.html


Program Menguruskan Badan dengan Set Kurus Shaklee.


Program Turun Berat dengan Shaklee adalah mengguna pakai 3 konsep yang sangat mudah. Bakar, buang dan bina. Lemak terlebih dahulu dibakar dengan pengambilan omega guard atau lecithin. Setelah lemak dibakar atau dipecah menjadi molekul kecil, ianya akan dibuang melalui sistem pencernaan dengan pengambilan alfalfa atau herblax. Setelah lemak dibakar, kulit akan mula menggelebeh sebab otot tidak terbentuk sebelum ini, hanya ada lemak sahaja. Maka, disinilah fungsi ESP atau Cinch Shake yang berasaskan protein. Ianya bertindak membina otot supaya badan lebih kemas, dan otot pula akan membantu pembakaran lemak dan kalori berlaku lebih cepat.

Jom kurus dengan Shaklee. Ianya sihat dan selamat, tiada kesan sampingan. Dijamin! Dengan syarat anda mengikut aturan makan yang diberi oleh penjual yang menjual kepada anda. Dan yang paling penting adalah konsisten atau istiqammah! Ingat tu..




Dapatkan Set Kurus Shaklee dengan saya, pengedar sah shaklee seluruh Malaysia. Jika tuan puan ingin perkhidmatan COD, saya boleh COD di sekitar Sungai Petani Kedah.

Jika anda ingin mendapatkan cahaya mata dan mempunyai berat badan melebihi berat ideal dan dikategorikan sebagai obesiti, bertindaklah sekarang. Amalkan Set Kurus Shaklee untuk dapatkan berat ideal dan meningkatkan peluang untuk anda hamil.


 Hubungi untuk konsultasi percuma & maklumat lanjut: 
---------------------------------------------------
 Elda Malissa
 ✿Shaklee Independent Distributor [ ID No : 1063253 ]
 ✎ PM : https://www.facebook.com/messages/healthybetteryou
 ✆ Contact No | :016 303 1954 @ 0163031954
 ✍ Blog: http://lovethepreciouslife.blogspot.com/
 COD : Sekitar Sg. Petani, Seberang Jaya dan Permatang Pauh.

 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **

**Kos penghantaran adalah RM10 untuk Semenanjung Malaysia dan RM20 untuk SABAH & SARAWAK.

** Setelah anda membeli menerusi online, boleh lah menghubungi saya untuk mengetahui cara makan suplemen yang sesuai atau juga boleh lihat pada Jadual Makan di atas :)

** Atau jika anda ingin menikmati diskaun sehingga 25%, boleh lah mendaftar sebagai ahli shaklee :) Baca sini (link) keistimewaan menjadi ahli :)

No comments:

Post a Comment