Sunday, September 21, 2014

Dua Cara Mudah Anda Mendapatkan Vitamin Shaklee

Assalamualaikum..

Sekarang ni produk Shaklee semakin mendapat tempat di hati masyarakat Malaysia dan seluruh dunia. Jualan di Malaysia sahaja mencapai jualan ratusan juta! Bayangkan!! Hehe. Saya mula kenal Shaklee ni semasa saya belajar peringkat Diploma di UiTM. Tapi, kenapalah saya tidak nampak peluang masa tu kan? Mungkin sebab dahulu saya tak kaji dengan lebih dalam tentang perniagaan Shaklee ni. Saya tahu ianya MLM, lalu terus tidak berminat. Haha.

Ok, bagi anda yang ingin mendapatkan vitamin atau produk Shaklee, dua cara mudah anda boleh buat.

 Hubungi saya untuk tempahan produk dan penghantaran dengan pos laju, city-link atau gdex.
Hubungi saya seperti maklumat tertera di bawah setiap entry blog ni. Saya akan membuat order selepas anda membuat bayaran (maybank transfer or deposit di mesin atm). Selepas itu, barang akan di pos terus kepada anda. Apa yang anda perlu buat hanya menunggu barang sampai di pintu rumah anda :)

Hubungi saya untuk COD sekitar Sungai Petani, Kedah
Jika anda berada di sekitar Sungai Petani dan ingin membeli produk Shaklee, dan inginkan konsultansi face to face terus ke rumah anda, saya meenyediakan khidmat penghantaran terus barang ke rumah anda.

2. Membeli sendiri produk dengan membayar menggunakan kad debit atau kad kredit anda, iaitu menggunakan eSell. Cara-cara membeli secara online menggunakan eSell ada di link ini --> http://lovethepreciouslife.blogspot.com/2014/07/cara-buat-order-melalui-esell-dari-blog.html

Gunakanlah produk Shaklee tanpa was-was. Ianya selamat, semualajadi dan berkesan.

Jika anda berminat untuk menjana pendapatan dengan bisnes Shaklee, atau
Ingin mendaftar keahlian Shaklee untuk makan sendiri,





 Hubungi untuk konsultasi percuma & maklumat lanjut: 
---------------------------------------------------
 Elda Malissa ✿Shaklee Independent Distributor [ ID No : 1063253 ] ✎ PM : https://www.facebook.com/messages/healthybetteryou ✆ Contact No | :016 303 1954 @ 0163031954 ✍ Blog: http://lovethepreciouslife.blogspot.com/ COD : Sekitar Sg. Petani, Seberang Jaya dan Permatang Pauh.

 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **


**Kos penghantaran adalah RM10 untuk Semenanjung Malaysia dan RM20 untuk SABAH & SARAWAK. ** Setelah anda membeli menerusi online, boleh lah menghubungi saya untuk mengetahui cara makan suplemen yang sesuai atau juga boleh lihat pada Jadual Makan di atas :) ** Atau jika anda ingin menikmati diskaun sehingga 25%, boleh lah mendaftar sebagai ahli shaklee :) Baca sini (link) keistimewaan menjadi ahli :)

No comments:

Post a Comment