Tuesday, September 02, 2014

Tingkatkan Tahap Kolagen Untuk Melawan Tanda Penuaan

Assalamualaikum..

Sebab bulan ni Promosi Istimewa beli 6 percuma 1 Shaklee Collagen Powder, maka, jom cungkil lebih rahsia akan kepentingan dan faedah pengambilan kolagen yang mencukupi unyuk tubuh badan.

Kolagen bukan sahaja membentuk 70% daripada kulit kita tetapi juga memainkan peranan penting untuk membina organ dan tisu-tisu yang penting seperti tendon, ligamen, tulang, otot dan lain-lain.

Bukti saintifik menunjukkan bahawa seseorang dengan tanda-tanda penuaan seperti kedutan boleh menjadi petunjuk bahawa mereka kekurangan kolagen dan berisiko kepada osteoporosis dan keretakan tulang!

Tanda-tanda Pengurangan Kolagen dalam Kulit:

Kedutan kulit, kulit kusam, saiz liang roma yang besar, kulit kering, dan berkeruping, tekstur kulit yang kasar, payudara dan punggung yang kendur, rambut yang menipis, garis-garis halus di sekitar mata dan bibir.

Tanda-tanda Pengurangan Kolagen dalam Tulang dan Otot:

Sakit sendi, kehilangan kalsium yang menyebabkan osteoporosis dan kehilangan jisim otot.

Kandungan kolagen badan akan berkurangan sebanyak 10% bagi setiap dekad dalam hidup kita. Tidak dinafikan bahawa krim dan serum yang disapu pada kulit boleh menggalakkan penghidratan dan melicinkan kulit pada bahagian luar tetapi mencapai untuk mencapai kesihatan dan kecantikan dari dalam hingga ke luar secara semulajadi, pengambilan suplemen kolagen yang berkualiti tinggi pastinya adalah pelaburan yang terbaik!


Dah pernah cuba Shaklee Collagen Powder? Memang berkesan! Ramai yang telah mencubanya dan sangat berpuashati dengan hasilnya.

Bulan ni pula lagi sakan pengguna tegar Collagen Powder ni memborong! Apa tidaknya, bulan ini PROMOSI Collagen Powder!! Beli 6 PERCUMA 1!!

Mari tengok testimoni pengguna Shaklee Collagen Powder






Banyak tak, banyak tak? Haa.. cukup lah dulu testimoni untuk hari ini, lain entry saya sambung lagi. Menandakan ramainya pengguna yang sangat berpuashati dengan hasil pengambilan Shaklee Collagen Powder ni. :)

Nak order, hubungi saya seperti maklumat di bawah yer :)
Mari mencantikkan diri luar dan dalam ^__^



Hubungi untuk konsultasi percuma & maklumat lanjut: 
---------------------------------------------------
 Elda Malissa
 ✿Shaklee Independent Distributor [ ID No : 1063253 ]
 ✎ PM : https://www.facebook.com/messages/healthybetteryou
 ✆ Contact No | :016 303 1954 @ 0163031954 
✍ Blog: http://lovethepreciouslife.blogspot.com/
 COD : Sekitar Sg. Petani, Seberang Jaya dan Permatang Pauh.

 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent a1ny disease **

*Kos penghantaran adalah RM10 untuk Semenanjung Malaysia dan RM20 untuk SABAH & SARAWAK.

** Setelah anda membeli menerusi online, boleh lah menghubungi saya untuk mengetahui cara makan suplemen yang sesuai atau juga boleh lihat pada Jadual Makan di atas :)

** Atau jika anda ingin menikmati diskaun sehingga 25%, boleh lah mendaftar sebagai ahli shaklee :) Baca sini (link) keistimewaan menjadi ahli :)

No comments:

Post a Comment