Tuesday, September 02, 2014

Energy Mix Tea Memberiku Tenaga Serta-merta!

Assalamualaikum..

Saya bersiaran dari Seremban kini. Hihi.

Buat apa kat Seremban?? Saya ada kursus marketing di sini. :)
Alhamdulillah, saya baru ditawarkan jawatan Branch Manager Akademi Infitah untuk cawangan Seberang Prai sehingga ke Sungai Petani. Akademi ni memberi khidmat menyediakan pengajar atau tutor yang akan mengajar tuisyen di rumah-rumah. Jadi, sesiapa yang berminat nak mendapatkan khidmat tuisyen di rumah, boleh lawati laman page facebook Akademi Infitah yer. (Promote dah ni)

Ok, sebenarnya nak bagi testimoni Energy Mix Tea sebenarnya.. Hihi.

Kami bertolak dari Sungai Petani pukul 1 pagi tadi, sampai di Seremban pukul 8.30 pagi. Kerap jugalah berhenti sebab suami drive seorang sahaja. Sampai tempat kursus, saya dah tak boleh berehat, terus mula kursus atau training. Mengantuknya, Allah.... sampai saya tetiba rasa dunia sekeliling saya sunyi sepi sesaat! Rupanya saya tertidur ketika director tu tengah bagi kursus. Haha.. Malunya !! Dahlah one to kne training macam tu.

Kemudian, baru teringat ada satu sachet lagi Energy Mix Tea dalam beg saya. Terus pegi bancuh dan minum. Fuh, best sangat! Terus tak mengantuk tau. Hihi. Mata luas,rasa segar. Cinch Energy Mix Tea memang tak mengecewakan. :)

Sampai sekarang, mata belum terasa berat nak tidur pun. Tapi kepala mula rasa ting tong, pening. Haha. Mungkin sebab memang tak cukup dah, tapi dalam masa yang sama tak mengantuk. 

Jadi, bagi siapa yang seringkali berasa lemau, mengantuk kat tempat kerja tu, saya sangat sarankan minum cinch mix tea ni. InsyaAllah, sangat berkesan dalam mengembalikan tenaga segera. Ni dah kotak kedua saya ambil.

Jangan salah faham yer kawan-kawan. Hehe. Takkan lah aku nak beli teh ni dengan harga rm1xx hanya untuk tahan mengantuk?? Mungkin ada yang bertanya begitu. 

Sebenarnya, ni bukan teh sekadar untuk menyegarkan mata. Malah, fungsi teh ni adalah lebih daripada itu. Gabungan teh hijau, merah dan putih menjadikan teh ini sangat istimewa. 



 Hubungi untuk konsultasi percuma & maklumat lanjut: 
--------------------------------------------------- 
 Elda Malissa 
 ✿Shaklee Independent Distributor [ ID No : 1063253 ] 
 ✎ PM : https://www.facebook.com/messages/healthybetteryou 
 ✆ Contact No | :016 303 1954 @ 0163031954 
 ✍ Blog: http://lovethepreciouslife.blogspot.com/ 
 COD : Sekitar Sg. Petani, Seberang Jaya dan Permatang Pauh. 

 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **

**Kos penghantaran adalah RM10 untuk Semenanjung Malaysia dan RM20 untuk SABAH & SARAWAK. 

** Setelah anda membeli menerusi online, boleh lah menghubungi saya untuk mengetahui cara makan suplemen yang sesuai atau juga boleh lihat pada Jadual Makan di atas :) 

** Atau jika anda ingin menikmati diskaun sehingga 25%, boleh lah mendaftar sebagai ahli shaklee :) Baca sini (link) keistimewaan menjadi ahli :)


1 comment:

  1. cinch energy tea boleh kuruskan badan juga...memnag berbaloi-baloi minum cinch tea nie..
    http://bit.ly/1lwa95x

    ReplyDelete